Beantwoord

vastlopend beeld met dvs 200 aansluiting

  • 20 April 2020
  • 6 reacties
  • 70 keer bekeken

Hi

Ik heb sinds weken ook problemen met tv kijken word er gek van.

haperend beeld en vastlopers je kunt niet rustig kijken meer je word er gestoord van.

ik heb deze aangesloten met een dvs 200verbindingsset

Heb er denk ik al alles aan gedaan maar werkt nog steeds niet.

te horen gekregen dat dvs200 verouderd is en daarom niet goed meer werkt.

en van de Arris vip 5205 die ik hier heb staan kan ook de problemen veroorzaken hoorde ik.

maar wanneer weet je dat zeker dat is de vraag .…

Gr Johan 

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 23 April 2020, 12:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hoi @Johan1968, de dvs 200 is inmiddels wel echt verouderd en er is een kans dat hij zijn beste tijd wel heeft gehad. Als je de tv ontvanger eens direct met kabel op je modem aansluit, weet je het meteen. Als alles op die manier werkt zoals het zou moeten, is het probleem de dvs 200.

Hallo @Johan1968 bij Devolo kun je het hulpprogramma Cockpit downloaden, daarmee kun je de DVS instellen, aanpassen, updaten, resetten enz.

 

Reputatie 6
Badge +6

Dat is nog een hele goede toevoeging @JanD !

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Johan1968, welkom op het forum!
​​​​​​Zoals @JuanNegro  noemt zijn deze wel wat aan de oude kant dus wordt het wat lastiger ze goed werkend te krijgen.
Is het gelukt ze in te stellen met de tip van @JanD? Je kunt dit programma hier vinden.

Hi Thomas 

Nee was helaas niet gelukt .

Dus heb ik de dvs 1200 maar aangeschaft en aangesloten.

Vooralsnog schijnt het nu te werken dus ben er blij mee!!

Ook beter voor kijkplezier uiteraard want niets meer irritant dan het vastlopen van beeld keer op keer.

Bedankt allen voor de hulp.

gr Johan 

Reputatie 7
Badge +20

Top! Mooi opgelost :) Mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!