Beantwoord

Verbindingsprobleem PS5 foutmelding NP-102955-2

  • 7 July 2021
  • 1 reactie
  • 96 keer bekeken

Goedemiddag,

Sinds dat ik mijn Playstation 5 heb, heb ik problemen met verbinding. bij het opstarten van een game kan ik in de eerste paar minuten geen verbinding krijgen met de servers. Na een aantal minuten lukt dit wel en heb ik nergens last meer van. Ik krijg foutmelding NP-102955-2. Ik heb al contact gehad met Playstation support maar die konden mij niet verder helpen. 

Normaal heb ik mijn PS5 verbonden via lan kabel, ook heb ik het geprobeerd met Wifi maar zonder succes. 

ik heb mijn router al eens gereset maar ook zonder succes. 

ik hoop dat iemand hier de gouden tip heeft!

 

Met vriendelijke groet,

Brian

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 9 July 2021, 15:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Briank36! Ik heb zelf (nog) geen PlayStation 5, dus ik weet niet of ik kan helpen. Als ik op internet zoek, dan komt veelal naar voren dat de foutmelding NP-102955-2 betekent dat de accountgegevens onjuist zijn. Maar soms lees ik ook dat je deze foutmelding kunt krijgen als de servers down zijn, wanneer er een update plaats vindt, of wanneer jouw verbinding niet stabiel is. Nu kan het soms zo zijn, dat een apparaat even nodig heeft om te verbinden met het internet, helemaal wanneer het apparaat volledig uit heeft gestaan. Mogelijk dat dit bij jou ook aan de orde is, aangezien het na een aantal minuten vaak wel werkt.

Als je verder geen problemen met jouw verbinding ervaart, dan zit het ‘probleem’ in de PlayStation en ben ik bang dat ik niet verder kan helpen. :slight_frown: Hopelijk heeft iemand in de community nog andere ideeën.