Beantwoord

Verbindingsproblemen printer Canon TR7550 en Experia 12

  • 21 March 2021
  • 1 reactie
  • 74 keer bekeken

We hebben verbindingsproblemen met onze Canon-printer TR7550 en het Experia-modem 12.
Wanneer ik de printer aanzet, maakt hij geen verbinding met het modem. Dus elke keer eerst weer naar de meterkast beneden, de stekker van het modem er uit, even wachten, stekkers er weer in en weer naar de printer boven. Dit is wel goed voor het aantal keren traplopen per dag, maar niet de bedoeling van fatsoenlijk wifi in huis. 
De overige apparaten in huis werken prima op de wifi. Een Mac in de woonkamer, een IPad, twee IPhones en een Dell/Windows pc op de werkkamer boven.
Onze conclusie, de Experiabox en de Canon-printer hebben een (software/verbindings)conflict met elkaar.
Wie weet hier DE oplossing voor?

Jules  

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 23 March 2021, 12:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Jules Kg, welkom! Het is bekend dat dit inderdaad kan gebeuren met de Box 12. Er is hard gewerkt aan het oplossen hiervan en we verwachten dat dit ook daadwerkelijk verholpen wordt met de volgende update. Deze wordt momenteel in batches uitgerold, dus ik verwacht dat jij deze binnen een aantal weken ook de update krijgt. Dan zou het dus opgelost moeten zijn. Mijn excuses voor het ongemak!Â