verhuizing

  • 14 October 2020
  • 6 reacties
  • 45 keer bekeken

Zou gisteren/vandaag teruggebeld worden door afdeling spoed omdat aansluiting schoonouders nog steeds niet gebeurd is, maar nog helemaal niets gehoord van kpn


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Pietje, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens van je schoonouders en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Gedaan

Reputatie 7
Badge +24

@Pietje B.1 Dankjewel, ik vind echter niets op de gegevens die je hebt ingevuld. 

Zou je dit na willen kijken? 

Alles schijnt zoek te zijn, vanmiddag weer gebeld ligt bij de escalatieafdeling... maar ook hier geen bericht van ontvangen...

Nog steeds niets gehoord, iedereen schijnt het dan wel uit te zoeken en er is mij BELOOFD???? dat het deze keer écht geen 4 dagen zou duren.... nee na verschillende telefoontjes (en versprekingen) kom ik er achter dat het 4 WEKEN!!! gaat duren.... 

Zo kom je wel je belofte na??? Maar  ja, niet zoals het bedoeld zou zijn... geen emaildres om klacht officieel  in te dienen.. nee KPN is niet voor niets communicatiebedrijf he ... dan kan zoiets als een emailadres niet..

Maar de advocaat is ermee bezig nu...moet wel zo zijn dat ondanks alle indekkingen die KPN voor zichzelf maakt ze wel direkt aansprakelijk zijn…

Wordt waarschijnlijk helaas vervolgd...

Reputatie 7
Badge +24

Ik kan daar nog steeds niets op vinden. Is de verhuizing wel afgerond? Zou ik ook hun oude postcode en huisnummer mogen?