Beantwoord

Verhuizing verloopt allesbehalve soepel

  • 23 April 2024
  • 1 reactie
  • 22 keer bekeken

De eerste aanvraag voor verhuizing 5 febr. 2024, schouw gehad op 19 febr. 2024. Monteur deelt mee dat kabels getrokken met verdeelunit.  Monteur kan dit doen maar heeft toestemming nodig. Sindsdien 6 x contact maar geen enkel resultaat.

Wil nu graag weten of KPN instaat haar abonnement waar te maken of dat men mij adviseert elders te gaan kijken.

Ik heb wel een noodpakket ontvangen maar dat vult niet alle bij mijn pakket behorende extra's. Men schrijft wel het abonnement af.

Graag reactie en datum waarop definitief actie wordt ondernomen.

Groet,

H.D. Mol 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 25 April 2024, 11:46

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Leuk dat je ons mee wilt nemen naar jouw nieuwe woning, @HermanMteA. Alleen jammer dat de verhuizing niet zo soepel verloopt. Laten we voorop stellen dat dit een uitzonderlijke situatie is. Ik ga er nog altijd vanuit dat het aansluiten wel gaat lukken.

Maar ik snap ook heel goed dat je graag meer duidelijkheid wilt. Ik kan je die alleen niet geven. Voor updates met betrekking tot jouw aansluiting kun je het beste telefonisch contact opnemen. Zo hebben we het snelst contact.

Verder snap ik ook goed dat je baalt dat je niet al jouw diensten kunt gebruiken met een noodpakket. We kunnen straks, als het probleem is opgelost, samen op zoek naar een passende compensatie voor de problemen rondom de verhuizing. Waarom kan dat nu niet? Omdat we nu nog geen zicht hebben op hoe lang het probleem zich voordoet. Als het probleem is verholpen, weten we precies hoe lang jij zonder je diensten hebt gezeten en kunnen we een compensatie zoeken die daarbij past. Ook hiervoor kun je aan het einde telefonisch contact met ons opnemen via 0800 0402.

Reageer