Beantwoord

Verplaatsen ExperiaBox

  • 12 January 2019
  • 5 reacties
  • 351 keer bekeken

Hallo past een cat 7 kabel op die expriabox ,ik wil hem verplaatsen naar de hoogte een kabel van 2.5meter lang

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door wjb 12 January 2019, 23:25

Bekijk origineel

5 reacties

Om beter wifi te hebben experia box komt tegen tegen verticalen wand tegen het plafon
Mischien wat overkill als ik daar de specs van lees is dit voor een koper of glasvezel aansluiting?

Als het gaat om op de boven gelegen verdieping beter internet te krijgen zou een goed accespoint nog net wat beter kunnen werken.
Expria box uit de meter kast en met een kabel cat 7 ver binden het hoeft maar 1.5 meter lang zijn.dus de modem gaat tegen het plafon.Galdor kan dat.
Vriendelijke groet marinus
Reputatie 7
Het is geen probleem om een Cat7 kabel te gebruiken echter het is nergens voor nodig, een Cat5e zal net zo goed werken.
Reputatie 4
Badge +3
hallo. onze experiabox is aangesloten met een cat 6 kabel. wij hebben het aansluitpunt midden in de kamer. deze is verlengd en iets verder zit een aansluitpunt waar de y kabel op wordt aangesloten. dit geeft nagenoeg geen snelheidsverlies. dit is aangelegd door een kpn monteur. hij adviseerde wel om de y kabel te blijven gebruiken.
zelf heb ik heel goede ervaring met cat 6 kabel. cat 5e zit enorm veel kwaliteitsverschil in.
ik heb nu door het gehele huis cat 6 aangelegd. ik merk duidelijk verbetering met de snelheid.
cat 7 is voor in huis voor de komende jaren overbodig. er is nog geen router of dergelijke die deze hoge snelheden gebruikt waarvoor cat 7 nodig is.

Reageer