Beantwoord

vervangen Experia Box V9 in verband met slechte verbinding

  • 22 June 2020
  • 5 reacties
  • 90 keer bekeken

Hallo,

 

Het internet/de wifi is vrij slecht in huis, hebben het inmiddels al zo’n 4 jaar en heb de wifi manager ed er al op losgelaten.

Ik vroeg me af of we de experia box 9 zouden kunnen inruilen voor een nieuwere versie?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid​​

 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 29 June 2020, 10:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Anke11 

Als deze V9 gewoon nog goed werkt, dan wordt ie niet zomaar omgeruild voor een nieuwe. Je kunt wel bijvoorbeeld SuperWiFi aanschaffen. Heb je een Speedtest gedaan? Maar dan wel graag bekabeld meten. Wat voor snelheid krijg je dan binnen? 

Reputatie 7
Badge +20

Welkom op het forum @Anke11!

Net als @Dennis Schreve ben ik benieuwd hoe de snelheid en de kwaliteit van de verbinding is als je geen gebruik maakt van de wifi, maar van een bekabelde verbinding. Als dit duidelijk is, weet ik waar ik me op moet richten :slight_smile: Zou je 1 van je apparaten via een kabel aan kunnen sluiten op de V9 en dan de speedtest uit willen voeren? Je mag hier dan een screenshot plaatsen waarop het resultaat van de test te zien is. 

Zou je ook je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kan ik je verbinding vanaf onze kant eens goed doormeten!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!

Excuus, bedankt voor jullie reacties.

Eind van de week ben ik weer thuis, dan zal ik bovenstaande stappen doorlopen en de snelheid ed. opgeven!

Reputatie 7
Badge +20

Helemaal prima @Anke11 :relaxed: