Beantwoord

verzoek contract omzetten van klein-zakelijk naar particulier.

  • 2 February 2022
  • 1 reactie
  • 83 keer bekeken

Geachte KPN medewerker,


In mei 2020 heb ik mij ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. Direct na mijn inschrijving werd ik veelvuldig gebeld door allerlei bedrijven omdat ik in aanmerking zou kunnen komen voor korting als zaak ivm terugvragen van de BTW bij de belasting. 

In juni 2021 ben ik overgestapt naar KPN na aanleg van een glasvezelkabel en heb een klein-zakelijk Hussel internet 50 Mbit/s contract bij u afgesloten, geldig tot 10-06-2024. Het eerste half jaar heb ik geprofiteerd van een korting. Deze is nu afgelopen. Daar mijn inkomsten zo laag zijn  is gebleken dat ik geen BTW hoef af te dragen en heb daarvoor ook een vrijstelling gekregen. 
Hiermee komt eigenlijk het voordeel van een klein-zakelijk contract te vervallen. Ik was hiervan niet op de hoogte, omdat ik altijd in loondienst heb gewerkt. Gezien mijn leeftijd wil ik ook niet meer werken dan ik nu doe.

Graag zou ik het contract willen omzetten van klein-zakelijk naar particulier. Dat scheelt mij ongeveer €10  per maand. Er is geen sprake van een contractbreuk, want ik wil graag van uw diensten gebruik blijven maken, maar alleen van een wijziging in contract. Is dit mogelijk zonder kosten?

Ik kijk uit naar uw positieve reactie.

Met vriendelijke groet,


Sanneke Hilberink
 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 5 February 2022, 11:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Goedemiddag en welkom op het forum @FikaPraktijk, de overzetting van Klein Zakelijk naar consument is online aan te vragen. Er is een formulier dat ingevuld kan worden op de KPN website. Met dat formulier moet het lukken om het abonnement aan te passen en ook de naam van de contractant. Het abonnement staat dan straks niet meer op de bedrijfsnaam.