Vraag

VPN werkt niet in Italie

  • 10 July 2023
  • 4 reacties
  • 80 keer bekeken

Goedemiddag,

Zit lekker in Italie op vakantie en probeer op mn werk in te loggen met een VPN verbinding. Dit lukt in Nederland zeker en eigenlijk in Italie ook, maar niet waar ik nu zit. Dacht dat het aan de locale wifi lag van het huis waar ik nu zit, maar als ik mijn telefoon als persoonlijke hotspot gebruik lukt t ook niet. Internetten gaat wel gewoon. De verbinding tissen de computer en de vpn server kan niet gemaakt worden. Ik heb dit ooit eerder gehad, maar weet niet meer hoe ik dit toen opgelost heb. Iemand enig idee?

Hoor t graag,

Thijs


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +5

😏 Misschien met de beheerder van je kantoor contact opnemen ?

Als je met vakantie bent wil je toch even niets met je werk te maken hebben? @ThijsHH 

Reputatie 7
Badge +13

@ThijsHH Welkom op het forum! Heb je het nog op weten op te lossen? Ik heb daar ook niet direct een oplossing voor misschien moet de verbinding opnieuw geauthentiseerd worden. Ik zou dan ook even contact zoeken met de beheerders op het werk.  

Reputatie 7
Badge +10

Mogelijk dat de VPN-server op het werk bepaalde regio's uitsluit om een verbinding op te kunnen bouwen. Zelf maak ik ook gebruik van regio-filteringen. Alleen VPN Clients vanuit Nederland en enkele landen waar familie woont of waar ik op vakantie ben kunnen verbinding maken.