Vraag

Waarom geen gratis super wifi voor bestaande klanten?

  • 23 February 2020
  • 13 reacties
  • 3583 keer bekeken

Ik snap niet waarom er geen gratis super wifi aangeboden kan worden voor bestaande klanten (waarbij jaar contract al afgelopen is), als je aangeeft dat je een jaar langer bij kpn wilt blijven en gewoon een nieuwe jaar contract wilt afsluiten? (nieuwe klanten krijgen dit wel)

 

Als je bestaande klant krijg je hierdoor niet het gevoel dat je gewaardeerd wordt en als nieuwe klant wel.

 

Ik heb zelf maar 1 super wifi punt nodig. Ik zou graag mijn contract voor een jaar willen verlengen, voor het verkrijgen van 1 gratis super wifi. Ik zou graag willen weten of kpn een bestaande klant hiermee kan helpen voor goede wifi en bestaande klanten niet dwingen om toch maar ergens te gaan kijken. 

 

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Hallo @Bestaande klant , een lopend contract hoef je niet te verlengen, dat loopt stilzwijgend door voor onbepaalde tijd, met die verandering: dat je nu per maand op kunt zeggen.

Als KPN alle trouwe klanten weer een cadeautje gaat geven, dat ze de 1e keer al hebben gehad bij het aangaan van het contract in de vorm van een half jaar korting o.i.d., dan gaan de abo-prijzen omhoog en wordt het een sigaar uit eigen doos en ik en meerdere mede-klanten met mij, hebben echt geen zin om mee te betalen aan jouw cadeau.

 

Hallo @JanD natuurlijk hoef je een lopend contract niet te verlengen, maar door dit wel te doen zorg je er wel voor dat je weer een jaar aan kpn vast zit en als dit voor nieuwe klanten gratis superwifi oplevert, waarom niet voor bestaande. (praat nog niets eens over korting op maandelijks bedrag)

 

Als bedrijf moet je ook zorgen voor je bestaande klanten en dit doet KPN in dit geval niet, wat gewoon erg jammer is.

 

Alle andere dingen dingen die daarna worden genoemd zijn niet benoemswaardig om op te reageren.

Reputatie 7

Alle andere dingen dingen die daarna worden genoemd zijn niet benoemswaardig om op te reageren.

 

Snap dat je dat niet wil, omdat dat ook de keiharde waarheid is, ik heb geen zin als klant dat mijn maandpremie omhoog gaat omdat iedere klant die zit te zeuren om gratis superwifi. En je bent de zoveelste die hier om zeurt.

 

Je kunt gerust opzeggen, minimaal 6maanden elders je diensten afnemen. En dan weer terugkomen. Misschien heeft kpn dan de gratis superwifi actie nog,..

Reputatie 7
Badge +28

@Bestaande klant 

In dit topic kun je je aanmelden voor een prijsvraag: 

https://forum.kpn.com/internet-9/winactie-super-wifi-via-seaters-490070#post918030

Badge +19

@Bestaande klant heeft u de wifimanager al gedaan? https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login Bij slecht wifi kan de uitkomst zo maar zijn dan u gratis 2 experia wifi's krijgt of zelfs gratis een monteur. Dat nog ik nog eens goed voor je bestaande klanten zorgen. Overigens moeten de experia wifi's wel bekabeld worden aangesloten.

Alle andere dingen dingen die daarna worden genoemd zijn niet benoemswaardig om op te reageren.

 

Snap dat je dat niet wil, omdat dat ook de keiharde waarheid is, ik heb geen zin als klant dat mijn maandpremie omhoog gaat omdat iedere klant die zit te zeuren om gratis superwifi. En je bent de zoveelste die hier om zeurt.

 

Je kunt gerust opzeggen, minimaal 6maanden elders je diensten afnemen. En dan weer terugkomen. Misschien heeft kpn dan de gratis superwifi actie nog,..

@JanD de reden om hierop niet te reageren is omdat het niet veel zin heeft, je maandpremie zal nooit omhoog gaan hierdoor, omdat kpn moet blijven concurreren met bijv ziggo en andere providers en dit noemt men gewoon service verlenen aan bestaande klanten, zorgen dat zij kwaliteit internet overal in huis kunnen ontvangen en door dit soort service hou je bestaande klanten alleen maar langer aan je vast, maar ja genoeg hierover gezegd. Ben gewoon teleurgesteld in KPN en ja ik overweeg serieus om maar is een andere stap te gaan maken naar een andere provider. 

@Bestaande klantheeft u de wifimanager al gedaan? https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login Bij slecht wifi kan de uitkomst zo maar zijn dan u gratis 2 experia wifi's krijgt of zelfs gratis een monteur. Dat nog ik nog eens goed voor je bestaande klanten zorgen. Overigens moeten de experia wifi's wel bekabeld worden aangesloten.

nee thanks gaat het even proberen!

Hallo @Bestaande klant , volgens ‘het boekje’ (lees voorwaarden) hoeft een provider, KPN of wie dan ook, alléén maar een internetsignaal af te leveren op 1 pc bekabeld op het modem aangesloten. Alles nà  het IS/RA-punt is voor eigen verantwoording en rekening. Dat de providers de klanten helpen met het verbeteren en optimaliseren van hun WiFi is puur service, maar je kunt er geen provider op aanspreken als het binnen jouw huis niet goed gaat werken.

 

Badge +19

@Bestaande klant laat je nog even weten hoe het afloopt?! En wat de experia wifi's betreft...ze werken prima weet ik uit ervaring en het installeren is een makkie. Mits er al kabels leggen natuurlijk:wink:

Reputatie 7
Badge +24

Natuurlijk gaat ons maandbedrag wel omhoog als KPN iedereen gratis zo'n SuperWifi zou geven. Wie denkt u dat die dingen anders betaald dan? De kerstman ofzo?

@Joep1965 wifimanager heeft niet verschil gemaakt, maar bedankt voor de tip

 

Aan alle anderen @Nick83 volgens mij moet je wat beter opletten tijdens economie lessen. Hogere prijzen, zou kpn te veel klanten verliezen, vanwege concurrentie, maar dat ik dit moet uitleggen, zegt al genoeg. En sorry dat ik t je moet vertellen, maar kerstman bestaat niet.
 

bedankt mannen, maar de meeste reacties behalve die van @Joep1965 waren niet echt zinvol

Reputatie 7
Badge +24

Hogere prijzen, zou kpn te veel klanten verliezen 

En daarom is het maar beter dat KPN niet teveel gratis spullen gaat weggeven, dan hoeven de abonnementsprijzen niet omhoog.

En sorry dat ik t je moet vertellen, maar kerstman bestaat niet.

Inderdaad. En dus zouden we ze gewoon zelf moeten betalen in de vorm van een hogere abonnementsprijs.

Badge

De grap is: als je kijkt wat je nu aan maand abonnement betaalt met een langer lopend abonnement en wat je "gratis superwifi" abonnement zou kosten zou ik überhaupt die stap niet maken. 

De kosten per maand zouden in mijn geval ongeveer 20 euro hoger liggen dan nu. Dus in een jaar 240 euro meer betalen voor gratis superwifi? No thanks.

 

Sowieso is mijn wifi al super, eigen router achter de experiabox werkt prima.