Vraag

Weer eens Port Forwarding Problemen

  • 26 February 2019
  • 1 reactie
  • 67 keer bekeken

Hey, welkom terug bij Port Forwarding problemen...

Ik probeer weer eens met mijn port forwarding aan de gang te gaan om een server voor een of ander videospelletje te kunnen maken en er met vrienden op te spelen. Maar aangezien ik nu hier ben is dat niet helemaal goed verlopen.

Eerst alvast de basisinformatie om even erin te komen:
-Ik heb een dubbel-router port forwarding, mijn pc zit dus op de 2e.
-De eerste router is de experia 10 box, met iets van ZTE
-De tweede router is een Sitecom WL351
-Ik heb op de eerste router DMZ gebruikt
-Ik heb op de tweede router gewoon de poort geforward die ik wil gebruiken (25588)
-Onder die omstandigheden werkt de server nu NIET, en ook zonder de server pakken sites als canyouseeme.com de poort niet
-Ik heb uTorrent gedownload en als deze aanstaat en de poort (25588) forward zeggen de sites dat de poort WEL open, met als extra bijvoegsel eronder: "poort wordt niet geblockt door IPS" of iets in die richting
-Als uTorrent aanstaat en ook de server tegelijkertijd doet hij het weer NIET, maar het moment dat de server weer uitgaat wel.
-Zonder uTorrent werkt het dus nooit tot nu toe
-Vroeger (half jaar geleden) werkte alles helemaal goed (zonder uTorrent), maar het werkt ineens niet meer na het lang niet gebruikt te hebben.

Hulp is zeer welkom!
Alvast bedankt!

-Jarno van Tuil (aka LittleMonsterCore)

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +25
Hoi Jarno. Ik zie Robin je de vorige keer goed heeft geholpen. Ik hoop dat iemand hier op het forum je hierbij kan helpen, aangezien ik hier niet genoeg verstand van heb. Wel apart dat het alleen werkt i.c.m. uTorrent trouwens.