Beantwoord

Wi-Fi uitschakelen voor specifieke apparaten

  • 3 February 2019
  • 6 reacties
  • 121 keer bekeken

Kan ik zelf de wifi in en uitschakelen voor 2 apparaten in huis zonder de hele Wi-Fi uit te schakelen?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Noordzee 3 February 2019, 11:05

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi M.V.,

Dan moet je dan via dat apparaat instellen. Vaak kan je in een menu kiezen voor een Wifi-netwerk. Als je dan niet jouw eigen Wifi-netwerk kiest, maar een gecodeerde andere (of helemaal geen als dat mogelijk is), dan gebruik je niet de capaciteit van jouw eigen Wifi-netwerk.
Reputatie 7
Kan ik zelf de wifi in en uitschakelen voor 2 apparaten in huis zonder de hele Wi-Fi uit te schakelen?
Niet met de apparatuur die door KPN geleverd wordt.
Zelf gebruik ik een andere router waarmee op MAC adres regels vastgelegd kunnen worden wanneer het apparaat toegang heeft tot het netwerk.
Sorry ik bedoel eigenlijk via de experia box alleen uitzetten of een tijd zodat mijn pubers gewoon geen internet hebben op mobiel of PlayStation als ze moeten slapen
Reputatie 7
Badge +28
HaHaHa,

Dat is een bekend probleem! ☺️
Nee, via de Experiabox kan je dat niet instellen.

Ik zeg : Mobiel inleveren als ze moeten slapen.....
Ok super bedankt
Kan ik zelf de wifi in en uitschakelen voor 2 apparaten in huis zonder de hele Wi-Fi uit te schakelen?
Je moet dan wel solidair zijn, samen uit samen thuis :-)

Maar, je zou een 2e wifi punt kunnen aansluiten en die op een schakelklok zetten.

Nu ben ik in het algemeen niet voor repressie, het zou fijn zijn als een ieder zichzelf kan beperken in wat goed en minder goed is . . .
Maar helaas.
Gelukkig hebben we het wdbt getroffen met onze kinderen, alleen jammer natuurlijk dat ze onder dwang van de gemeenschap (en school !!!) mee worden gesleurd in de verleidingen van een paar zeeeer dubieuze clubs in een ander land.

Reageer