Beantwoord

Wifi aanleggen in de schuur

  • 26 April 2023
  • 8 reacties
  • 161 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo wil ook graag na de schuur 22 m kan dit op de zelfde manier of is het slim om er bekabeling na toe te brengen?

Hebben nu een Fritzbox 7590 met twee repeaters 1750 is dus ook tevens een Mesh systeem.

Hoor het graag

 

Admin: afgesplitst en een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Anonymous 26 April 2023, 17:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hallo @W.A.H. een modem met 2 versterkers is iets anders dan de powerlines van KPN, Devolo of TP-Link die ik eerder beschreef.

De meest optimale oplossing is een LAN-kabel leggen naar de schuur.

Je zou het met je repeaters kunnen proberen.

En daarna ook kunnen proberen met powerlines, zoals ik eerder beschreef binnen dit topic als het met de repeaters niet lukt.

Succes.

 

Reputatie 1

Hallo JanD,

 

Bedankt voor je vlotte antwoord, als ik ga bekabelen wat is dan de beste optie voor in de schuur aan het eind van de bekabeling?

Hallo JanD,

 

Bedankt voor je vlotte antwoord, als ik ga bekabelen wat is dan de beste optie voor in de schuur aan het eind van de bekabeling?

Hallo @W.A.H. een LAN aansluiting, soort stopcontact voor netwerkkabels maken, waaronder bekabeld je apparatuur aan kunt sluiten, zie voorbeeld:

Enkel  uitgevoerd, dit voorbeeld is dubbel uitgevoerd, ik kon geen ander plaatje zo snel vinden

 

Reputatie 7
Badge +24

Of gewoon een stekkertje aan het einde van de kabel maken en rechstreeks de SuperWiFi in.

Of gewoon een stekkertje aan het einde van de kabel maken en rechstreeks de SuperWiFi in.

Dat is de JBF-wijze @Nick83 , want ik beschreef is de semi-professionele wijze😎

Reputatie 1

Allemaal bedankt hier kan ik wat mee.

Graag gedaan @W.A.H. en laat s.v.p. t.z.t. even weten hoe je e.e.a. aan gaat leggen c.q. aangelegd hebt.

Reputatie 1

Gaat nog even duren maar zal het doen ter zijne tijd