Vraag

Wifi dualbandversterker

  • 9 January 2021
  • 5 reacties
  • 43 keer bekeken

Hallo, 

 

Ik heb een KPN Experiabox V10 met twee dualbandversterkers (voor etage 1 en 2).  Ik wil het wifi signaal op de zolder (etage 3) ook versterken, maar zie dat de dualbandversterkers niet meer verkocht worden.

Alternatief lijkt te zijn nieuwe experiaversterkers te kopen, maar deze zetten het wifi signaal van de ExperiaboxV10 uit op de begane grond. 

Hoe verder? Het is toch niet de bedoeling dat we voor Wifi naast de Experiabox weer een nieuw wifinetwerk aanleggen met extra hardware? 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19

Op marktplaats staan er tientallen.  Het alternatief is dmv de wifimanager 2 experia wifi's proberen te bemachtigen.  Een derde zou u dan moeten kopen. Mocht u in de buurt wonen..Ik heb er nog één in de kast liggen. 

Dank voor je reactie. Die experiawifis zetten de wifi van mn bestaande netwerk uit. Dat werkt dus niet? Heb er zojuist twee aangeschaft, maar die gaan dus terug.

 

Note: op marktplaats is het aanbod zeer beperkt. Stuk of 5

Reputatie 7
Badge +24

Dank voor je reactie. Die wifi experiamanagers zetten de wifi van mn bestaande netwerk uit. Dat werkt dus niet? Heb er zojuist twee aangeschaft, maar die gaan dus terug.

WiFi op de Experiabox word wel uitgezet, maar uw huidige vierkante versterkers blijven het gewoon doen hoor. Die zou je dus op de 3de en 4de etage kunnen zetten. En de zwarte Experia WiFi's op de eerste en 2de etage. Of anders om, wat u wilt...

Badge +19

Ik heb de witte vervangen door 3 zwarte.  Geen spijt van gehad. Je gaat naadloos over van het ene wifipunt naar het andere. 

Thnx, dat is een goede tip. Als die dualbandversterkers het blijven doen, gaan die (bedraad) naar etage 3 en 4. En dan de twee nwe zwarte experia wifi’s naar begane grond en etage 1. Ben benieuwd.