Vraag

wifi schakelaar toevoegen aan KPN wifi metwerk

  • 14 November 2020
  • 3 reacties
  • 104 keer bekeken

Sinds kort heb ik een nieuwe badkamer met Homeylux WiFi spotjes (6x). Deze zijn te bedienen met een App. Nu wil ik de door mij aangeschafte schakelaar ook toevoegen maar dat lukt niet. De schakelaar werkt wel op het gast netwerk van mijn KPN experia WiFi netwerk. Maar zo kan ik de spotjes niet bedienen. Ook heb ik al geprobeerd een lamp uit het netwerk te halen en de schakelaar toe te voegen. Misschien zitten er te veel apparaten op het netwerk? Dat is ook niet het geval. Verder kan ik eenvoudig andere WiFi verlichting toevoegen.
 Heeft iemand een idee? Alvast dank!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Lampen in het ene netwerk, en schakelaar in het andere gast WiFi netwerk zal om die reden niet werken. Kun je die schakelaar niet toevoegen aan het gewone WiFi netwerk?
Dus niet het gast WiFi netwerk, maar in het netwerk waarin ook je lampen zitten?

Dat heb ik uiteraard al geprobeerd. Dat lukt dus niet.

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Familie V. Ik probeer nog even duidelijk te krijgen om welke apparatuur en programma's het gaat. Ik ga er vanuit dat het doel dus is de app op de telefoon te gebruiken om de schakelaar te bedienen waarmee de spotjes aan en uit gaan. Heb ik het zo juist? Handigst is als je je gegevens invult in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd. Dan kan ik, met je toestemming, in het netwerk kijken om te zien hoe alles is aangesloten.Â