Beantwoord

wifi slecht en valt weg, wifimanager is overbelast

  • 22 April 2020
  • 4 reacties
  • 83 keer bekeken

wifi valt vaak weg. is al langere tijd zo. ook kan je niet in de wifi manager, want de site is continue overbelast. ben er eigenlijk klaar mee. iemand een oplossing?


*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 4 May 2020, 17:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19

Misschien is er een storing maar normaal gesproken werkt de Wi-Fi manager prima. Bij slecht Wi-Fi krijg je dan meestal 2 experia wifi's gratis.  Die moeten overigens wel bekabeld aangesloten worden op de experiabox. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @billie1, welkom op het forum! De wifimanager is eigenlijk met kop en schouders wel de makkelijkste oplossing om slecht wifi op te lossen. 
Ik krijg meerdere berichten dat hij het wat zwaar heeft momenteel. Zou je hem later nog eens kunnen proberen?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @billie1, het is inmiddels weer even geleden. Is het nog gelukt de wifimanager uit te voeren? Soms wil het trouwens helpen je thuis abonnement te ontkoppelen van je KPN ID en opnieuw te koppelen!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het gelukt is. Anders hoor ik het graag!