Vraag

Wifi valt elke avond weg rond 23:00 uur

  • 12 February 2021
  • 3 reacties
  • 258 keer bekeken

De laatste 3 avonden rond 23.00 uur valt de wifi weg, is er weer, valt weer weg, enz. Melding is dan: verbonden zonder internet. Overdag heb ik geen enkel probleem. Wat kan de oorzaak zijn?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 2
Badge

Hoi @GertvdW. Welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat je snel weer zonder onderbrekingen gebruik wilt maken van je WIFi netwerk. Ik heb niet direct een idee wat het probleem zou kunnen veroorzaken. Kan het zijn dat je de Eco functie op het modem hebt ingeschakeld? Hiermee kun je instellen dat het modem binnen een bepaalde tijdsperiode bv de WiFi uitschakeld. of heb je misschien een tijdsklok voor je modem ziiten? Verder raad ik je aan om de Wifi Manager te doorlopen? Er is ook een topic waar nog meer tips staan om problemen met WiFi op te lossen, die zou je ook eens kunnen doornemen. Ik hoor het graag van je als het gelukt is. Krijg je de Wifi problemen niet opgelost dan raad ik je aan om ons te bellen op 0800-0402. Ik hoop dat je snel weer overal in huis kunt genieten van een optimaal WIFI netwerk. 😊

Reputatie 2
Badge

@GertvdW, We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Bedankt voor je reactie. Gebeld en modem/router is vervangen. Wat de oorzaak is geweest? Geen idee.

Groet

Gert