Beantwoord

wifi valt iedere 2 a 3 minuten uit na stroomstoring

  • 20 September 2020
  • 13 reacties
  • 214 keer bekeken

Na een stroomstoring van 4 uur valt nadien iedere 2 a. 3 minuten de WiFi uit.

Alle testen doorlopen via KPN, Experiabox V10 al meerdere keren opnieuw opgestart, reset uitgevoerd maar het probleem blijft.

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 24 September 2020, 15:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +24

WiFi op uw mobiel of laptop valt uit? Blijft bekabeld aangesloten apparatuur wel werken? Zoals de tv ontvanger? 

WiFi op tablet en mobiel valt uit. Tv gaat via bekabeling en geeft geen problemen.

Hmm, je bent niet de eerste die dit heeft. Dit topic lijkt er precies op:

https://forum.kpn.com/internet-9/wifi-doet-het-niet-na-stroomstoring-482717

De omschrijving met 2 à 3 minuten is zelfs het zelfde…

Ik denk dat het modem de stroomonderbreking niet helemaal heeft overleefd.

Maar dit advies klinkt misschien tegendraads maar schakel het modem (op een moment dat het schikt qua tv kijken o.a. ) eens 1 minuut uit… Dat heeft hier geholpen:
https://forum.kpn.com/internet-9/stroomstoring-nu-geen-wifi-459683

Snelst is bellen naar 0800-0402 (beste tussen 08:00 en 22:00 uur). Wil je liever op een moderator wachten meldt dat dan even. Dan meldt ik je topic aan om iets naar voren te schuiven in de wachtrij (van ca. 5 dagen).

Ik ben bang dat wij dat ook hebben.

Morgen maar even bellen want de wachttijd is nu groot.

Hartelijk dank.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Zo, welkom op het forum! Inmiddels zijn we weer een paar dagen verder. Werkt alles al weer?

Hallo Thomas,

Afgelopen maandag telefonisch contact gehad met een collega van je en als het goed is, is er een nieuwe experiabox onderweg.

Reputatie 7
Badge +20

Ah top! 
Als je daar maandag contact overgehad hebt zou hij inmiddels al voor je klaar moeten liggen, heb je de bevestiging al gehad van de omruiling?

Nee nog niets ontvangen of bevestiging.

Hoe kan ik dit checken?

Reputatie 7
Badge +20

Ik kijk graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Aangepast

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt! Ik zie dat het om een zakelijke aansluiting gaat, deze kan ik helaas niet inzien!
Als je nog geen bevestiging hebt gehad per sms kan het zijn dat het verzenden niet helemaal goed is gegaan.
Omdat het om een zakelijke aansluiting gaat moet ik je vragen hierover telefonisch contact met mijn zakelijke collega's op 0800-0403 of via het zakelijke forum 

Reputatie 7
Badge +24

WiFi op tablet en mobiel valt uit. Tv gaat via bekabeling en geeft geen problemen.

Valt de WiFi echt weg? Je mobiel gaat dan naar 4G? Of zegt die zoiets als "internet niet beschikbaar"? Welke Experiabox heeft u?

Dank je wel Thomas, ik ga weer bellen.

Nick: we hebben een experia box v10 en is na een stroomonderbreking van 4 uur niet meer actief.

Wifi valt iedere 2 a 3 minuten uit. Op mijn mobiel schakel ik de WiFi uit