Vraag

Wifi valt om de paar minuten uit

  • 1 October 2020
  • 11 reacties
  • 83 keer bekeken

Ik kom na wat zoekwerk uit op deze post.

Hier het zelfde symptoom. Wifi valt om de paar minuten uit. de snelheid is ook minder dan ik gewend ben. Ik heb inderdaad een week geleden alle stroom in huis er af gehad.  Al 2 keer contact gehad met de helpdesk. experia V10A en 2 wifi experia’s. alles reeds meerdere keren gereset maar geen oplossing. Vandaag uitgekomen op het maken met een afspraak met een wifi monteur. (over bijna 2 weken).

Wellicht is een nieuw experia Box een betere oplossing?

Kan de moderator hier op reageren?

 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt oorspronkelijk topic


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Dat klopt, een nieuwe box is beter. Echter wachten wij al langere tijd op een nieuwe box, die is met een postduif gestuurd die de weg kwijt is.

De v10 en v10 a zijn prima modellen. Neg als de nieuwste box hebben alle modellen u eigen kwaaltjes. In grote lijnen werken ze allemaal perfect. @Zo waar loopt u tegen aan? Kunnen wij als klanten u misschien op weg helpen?

Reputatie 7
Badge +24

Valt de tv ook weg? Gebruikt u een draadloze verbindingset in huis?

Valt de tv ook weg? Gebruikt u een draadloze verbindingset in huis?

Nee Nick, alles bedraad via ethernet aangesloten.

Jeroen; wij wachten op een nieuwe box V10 die is onderweg.

Hoe lang is het geleden. In principe moet een box binnen 2 werkdagen geleverd worden.

Jeroen; krap 2 weken geleden. Al 2x gebeld wanneer deze komt. Vanwege Corona wordt de box 2x per week verzonden.

Wij moesten geduld hebben 🙈

Reputatie 7
Badge +24

Wat je zou kunnen proberen is ok het WiFi van de Experiabox uit te zetten. Of een andere naam te geven. Bent u bekend met het inloggen op de Experiabox? 

Wat je zou kunnen proberen is ok het WiFi van de Experiabox uit te zetten. Of een andere naam te geven. Bent u bekend met het inloggen op de Experiabox? 

Ja, ik ben bekend met het inloggen op de experia en de experiabox staat uit.

De snelheid is ineens, zonder dat er iets veranderd is in de situatie, weer terug op het oude niveau??

Maar de dipjes in de wifi signalen zitten er nog steeds in. zie de bijgevoegde schermopname.

 

Reputatie 7
Badge +24

Ja... dat komt omdat het WiFi is... :expressionless:

Het probleem is vanzelf verdwenen??? Snelheid is weer het zelfde als voorheen 120 down en 35 upload.

Dipjes in het signaal zijn vrijwel verdwenen.

Monteur gecanceld.