Beantwoord

Wil Stack synchroniseren en mijn data abonnement staat dat niet toe?

  • 19 June 2023
  • 4 reacties
  • 53 keer bekeken

Beste team,


Ik wil mijn stack opslag synchroniseren met mijn bestanden. Dat is ongeveer 250 GB. Bij 37 GB stopt ie en werkt mijn Fritzbox ook niet meer. 

Kan mijn datalimiet gedurende 1 synchonisatieslag worden verhoogd?

mvg
 

 

icon

Beste antwoord door GeSp 20 June 2023, 13:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @JM098 

 

Als je Fritz!Box vastloopt dan heeft dat toch niets te maken met een datalimiet, er zit ook geen datalimiet op je Thuis internet verbinding.

Heb je een DSL verbinding of glasvezel?

Doe je die sync via een bedrade verbinding of via WiFi?
Indien bedraad, zit er nog wat tussen het apparaat waar je die sync mee doet en de Fritz!Box zoals een switch of DVS?

Welke Fritz!Box heb je en is die helemaal bijgewerkt qua firmware?

Heb je ook nog een Experiabox of Box 12, zo ja sluit die eens aan om te testen of die ook vastloopt.

 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @JM098, zoals hierboven al wordt aangegeven zit er geen datalimiet op jouw vaste internetverbinding. Zou je de vragen van @GeSp eens kunnen en willen beantwoorden? 

Mooi verhaal, dat er geen datalimiet op zit. Dat zit er wel op , omdat KPN bang is dat ik mijn Fritzbox met mijn buren ga delen. 

Duss...dat terzijde. De antwoorden op gestelde vragen: 

  • Glasvezel
  • Via directe bedrade verbinding (geen Esperia box in mijn bezit)
  • Recent aangeschafte Fritzbox, dus helemaal bijgewerkt met laatste firmware.


Vraag blijft: hoe kan ik op 1 dag 255 GB aan data synchroniseren met Stack (=online data opslag). Hij komt tot 37 GB en vliegt er dan uit.

Reputatie 7
Badge +18

De Fritz!Box loopt vast schrijf je zelf, dat heeft niets te maken met welke datalimiet dan ook.

Heb je het glasvezel kastje al eens herstart? Wellicht helpt dat.

Als je een eigen modem hebt zou je ook nog een modem van KPN moeten hebben, anders zou ik die toch maar aanvragen zodat je daarmee kan testen of het vastlopen ook daarmee optreed.