Beantwoord

Windows 10 downloaden voor mijn PC

  • 25 November 2023
  • 7 reacties
  • 92 keer bekeken

Reputatie 1

Mijn Windows 10 is gecrast. Hij kan niet meer hersteld worden met herstelprogramma. Voorstel is  via de cloud downloaden  omdat ik geen cd meer heb. Er staat dan bij….dit kan datakosten met zich meebrengen omdat het boven de 4 gb is.  Ik heb geen idee hoeveel data ik heb. Is dit standaard bepaald  bij 3 in 1 abonnement? Jane54

icon

Beste antwoord door Jane54 25 November 2023, 19:30

Bekijk origineel

7 reacties

Als je dit via een telefoon zou binnenhalen dan klopt dat, maar ik neem aan dat je gewoon bekabeld internet hebt, dan kost dat downloaden niets.

Reputatie 1

Dank je wel voor je antwoord. Ik heb geen idee, ben niet blond maar heel erg grijs. Kabel komt wel uit dikke kabel waar vroeger telefoon binnen kwam. Nu 2 doosjes met 1 kabeltje naar telefoon en 1 naar modem. Ik kan wel onbeperkt internetten en wifi.

Reputatie 1

Ik lees net dat KPN in 2021 gestopt is met inbellen internet. Is dat wat je bedoelt met via de telefoon binnenhalen?

Badge +19

Ik denk toch dat dit erg ingewikkeld wordt. Heeft u iemand in uw omgeving met veel kennis van dit soort dingen? Zoniet dan kunt u bijvoorbeeld student aan huis bellen of een computerwinkel. Als u onbeperkt kan internetten via wifi dan heeft u geen kosten.  Dat is alleen als u geen gebruik maakt van wifi.

Reputatie 1

Vervelend dat je computer gecrasht is. Heb je nog gegevens op je computer staan die bewaard moeten blijven? In dat geval is het waarschijnlijk handig om hulp in te schakelen.
Als windows niet meer werkt, is het vaak nog wel mogelijk om je gegevens veilig te stellen. Dit betekend vaak wel dat je dan een tweede computer nodig bent om die data uit te lezen.

 

Reputatie 1

Ik denk dan idd toch het slimste is om student aan huis te laten komen. Helaas niemand in mijn omgeving die veel kennis heeft betreft computers. 

Reputatie 7
Badge +8

Ik denk dan idd toch het slimste is om student aan huis te laten komen. Helaas niemand in mijn omgeving die veel kennis heeft betreft computers. 

En vertel ze ook even dat je Windows 10 hebt, en of ze de installatie op een USB-stick kunnen zetten. Dan hoeft er niks groots gedownload te worden. 

Maar ik neem aan dat je gewoon internet via koper of glasvezel hebt? Dan is die tekst over de data niet van toepassing.

Reageer