Beantwoord

Xbox 360 aansluiten op netwerk

  • 25 April 2020
  • 8 reacties
  • 266 keer bekeken

Hoe krijg ik de xbox 360 aangesloten op mijn netwerk de modem hangt sinds kort in de meterkast

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 29 April 2020, 13:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Met een kabel...

Met welke kabel want sinds kort hebben ze mij aangesloten op glasvezel 

Reputatie 7

Hoi @misstina, welkom bij ons op het forum. Je kunt de Xbox met een netwerkkabel (UTP) aansluiten op de Experia Box. Daarvoor kan je achterop de Experia Box een van de gele poorten gebruiken, op de Xbox is maar 1 aansluiting waar die kabel in past. Lukt het daarmee om het aan te sluiten?

Hoi Jasper,

Maar de Expedia box die hangt in de meterkast die hebben ze laatst aangesloten op glasvezel en de xbox staat in de woonkamer.

 

Reputatie 7

Ik kan jouw thuissituatie vanaf hier niet zien, dus dat is lastig voor mij te beoordelen :slight_smile:  Het type kabel wat ik noemde is het type kabel wat je daarvoor moet gebruiken. Hoe die van de meterkast naar de woonkamer gaat weet ik niet, mogelijk kan je die trekken door een kabelgoot of langs een plint. De Xbox kan mogelijk ook op WiFi, maar als je online wilt gamen is een kabel wel aan te raden.

Hoe krijg ik de xbox 360 aangesloten op mijn netwerk de modem hangt sinds kort in de meterkast

Dat gaat niet lukken met de kabel want dan moet ik een hele lange kabel hebben want de Expedia box hangt in de meterkast i.v.m glasvezel kabel en de meterkast zit bij mijn voordeur. 

Hoi @misstina, welkom bij ons op het forum. Je kunt de Xbox met een netwerkkabel (UTP) aansluiten op de Experia Box. Daarvoor kan je achterop de Experia Box een van de gele poorten gebruiken, op de Xbox is maar 1 aansluiting waar die kabel in past. Lukt het daarmee om het aan te sluiten?

 

Het kan toch ook via Wifi?

Reputatie 7
Badge +24

Met welke kabel want sinds kort hebben ze mij aangesloten op glasvezel 

Met zo'n kabel:

https://www.megekko.nl/product/2139/1049425/Netwerkkabels/Nedis-CAT6-S-FTP-Netwerkkabel-RJ45-Male-RJ45-Male-20-m-Zwart

20 meter. Moet je een eind mee kunnen komen 😉