Beantwoord

YouTube reacties worden niet geladen

  • 18 March 2021
  • 3 reacties
  • 48 keer bekeken

Hallo vrienden, ik ben een gebruiker van KPN Services.

Onlangs sta ik voor een vreemd probleem. Telkens wanneer ik naar een muziekafspeellijst op YouTube luister en iets goeds vind, probeer ik er altijd een reactie op achter te laten om mijn waardering te tonen. Sinds gisteren worden de opmerkingen echter niet geladen wanneer ik probeer te reageren op YouTube.

Ik heb geprobeerd de Chrome-cache te wissen, maar het werkte niet. Kan iemand mij helpen dit probleem op te lossen? Alle suggesties worden zeer op prijs gesteld.

icon

Beste antwoord door EzequielMoen 23 March 2021, 12:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @EzequielMoen, welkom! Is het inmiddels gelukt om de reacties te zien? Je zou nog eens een andere browser kunnen proberen. Vermoedelijk ligt het niet aan onze verbinding als je wel gewoon naar YouTube kunt luisteren :-).

Hallo @Marcia_ , je had gelijk. Dit probleem is niet te wijten aan de verbinding. Ik vond dit na het zoeken op Google, wat me hielp om het probleem te achterhalen. Ik was alleen de Chrome-cache aan het wissen, daarom bleef het probleem bestaan. Na het wissen van de hele browsergeschiedenis zijn YouTube-opmerkingen zonder problemen geladen.

Reputatie 7
Badge +30

Top! Fijn dat het opgelost is en super dat je het nog even liet weten!