Beantwoord

Zijn 2 soorten netwerkadapter/DVS koppelbaar?

  • 22 April 2021
  • 7 reacties
  • 119 keer bekeken

Kan je 2 soorten netwerkadapters met elkaar laten connecten?

 

Ik heb een DVS650 en nog een hele oude (Weet even nummer niet. Staat ook niet op..Reset van die kan aan onderkant waar kabel in gaat.)

 

Maar kun je deze 2 met elkaar laten connecten?

 

icon

Beste antwoord door Henk2304 22 April 2021, 15:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Zonder verdere gegevens van type en nummers valt er natuurlijk weinig zinnigs over te zeggen.

Je hebt ze, dus je kunt het gewoon zelf uitproberen.
Maar reken er maar niet al te hard op dat het werkt.

Reputatie 7
Badge +24

Als ze van hetzelfde merk zijn, dan kan het meestal wel. Anders kun je het vergeten.

 

 

 

 

Dit zijn de 2 De onderste wil ik eigenlijk weer laten werken samen met deze nieuwer die al in gebruik is..
En nog niet geprobeerd….omdat ik misschien hele boel in de war schop en me bestaande dan ineens ook niet meer werk,

Dat kan wel maar weet dat de langzaamste (oudste) de snelheid van het geheel bepaalt. Met de oude DVS(200) maak je dus feitelijk de DVS650 nogal kreupel, ook al omdat bij iedere DVS die je toevoegt de snelheid sowieso gehalveerd wordt.

Dat kan wel maar weet dat de langzaamste (oudste) de snelheid van het geheel bepaalt. Met de oude DVS(200) maak je dus feitelijk de DVS650 nogal kreupel, ook al omdat bij iedere DVS die je toevoegt de snelheid sowieso gehalveerd wordt.

Ahah…

Thanxs,,,
Dan maar eerst kijken of ik me wifi beter krijg in die slaapkamer…. :(

Zit nu op 21.7 in een klein kamertje gelijkvloers van de modem.

 

 

Reputatie 7
Badge +9

@mikedeg Als je de 650 bij je modem plaatst en de andere DVS bij je pc of tv moet het gewoon werken, is mijn ervaring. Andersom geplaatst is de snelheid in je netwerk lager, want die wordt bepaald door de bij je modem geplaatste DVS.

Piet.

@mikedeg Als je de 650 bij je modem plaatst en de andere DVS bij je pc of tv moet het gewoon werken, is mijn ervaring. Andersom geplaatst is de snelheid in je netwerk lager, want die wordt bepaald door de bij je modem geplaatste DVS.

Piet.

Ok…. Dan ga ik dat even testen…

De 650 is al degene die bij me modem zit...Dus dat komt goed uit,!