Beantwoord

Zijn oude SuperWifi versterkers te verbinden met Experia Box V10?

  • 5 August 2023
  • 21 reacties
  • 115 keer bekeken

Werken de oudere WiFi superpunten nog en dan ook i.c.m Experia v10

icon

Beste antwoord door VwDt 6 August 2023, 20:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

21 reacties

Badge +19

Ze werken met de v10 maar niet samen.  Maw de wifi van het modem moet uit en er moet 1 super wifi met een kabel aangesloten blijven aan het modem. 

Dus als ik het goed begrijp zou ik 2 witte punten moeten hebben,1 om mijn modem te vervangen en 1 om het signaal te versterken ?

Badge +19

Dat klopt helemaal!

Ik ben ook een leek wat dit betreft is er misschien een guide/tutorial hoe ik dit dan zou moeten aansluiten.

Alvast bedankt !

Maar met de nieuwe firmware die uiteindelijk ook op de V10, alle SuperWifi's en ExperiaWifi moet gaan komen zou alles wel moeten gaan samenwerken. Maar hoelang dat nog duurt?

Badge +19

Maar met de nieuwe firmware die uiteindelijk ook op de V10, alle SuperWifi's en ExperiaWifi moet gaan komen zou alles wel moeten gaan samenwerken. Maar hoelang dat nog duurt?

Volgend jaar om deze tijd gok ik.

Badge +19

@TimNina het is heel simpel.  Hoeveel SuperWiFi's heb je? Het zijn de witte ronde neem ik aan?!

Hi Joep 2 stuks witte ronde inderdaad (heb ze nog niet in huis krijg ze van de week van mijn buuf) 

Badge +19

@TimNina voor het aansluiten eerst de SuperWiFi's resetten.  Dan een half uur met een kabel aan het modem hangen. Daarna kan je er met één aan de wandel.

Oké bedankt en tussen welke handeling moet ik de wifi op de modem uitzetten ?

Je hoeft de wifi van de v10 niet zelf uit te zetten. 
De wifi word uitgezet door de superwifi punten.
KPN SuperWifi: installatie en gebruik

Nog een vraagje wij gaan volgende week upgraden naar glasvezel ondersteunen deze ronde witte wifi versterkers ook glasvezel ?