Beste KPN,
Mijn KPN 2015 Zorgeloos Standaard HS3 abonnement is op 24-02-2018 afgelopen.
Waarom betaal ik nog steeds de zelfde abonnement kosten terwijl ik mijn telefoon al betaald heb?(Onder tussen wel 2 x nu ongeveer….)
Ik heb hier eigenlijk nooit op gelet totdat mijn bejaarde IPhone 6 plus uit mijn handen viel en ik aanspraak moest maken op mijn verzekering voor reparatie.
Nu ben waarschijnlijk wat goedgelovig , ik was destijds erg onder de indruk wat de verkoper in de KPN winkel vertelde over deze verzekering.
Als je schade hebt krijg je weer een nieuwe en geen eigen risico!
Geweldig natuurlijk, in al die jaren nooit gebruik / misbruik van gemaakt en ook nooit de kleine lettertjes gelezen natuurlijk maar dat even terzijde.
Wat schetst mijn verbazing?
- Ik krijg geen nieuwe telefoon maar hij wordt door KPN gerepareerd.
- Mijn eigen risico is 100 euro.
- Ik moet mijn de zoek mijn IPhone functie uitzetten voordat de aanvraag in behandeling wordt genomen?
- Mijn telefoon kan tijdens de reparatie gereset worden naar de fabrieksinstellingen door KPN .
Waarom kan ik mijn telefoon niet bij een erkend bedrijf laten maken bij mij in de buurt?
Zo gaat het bij T Mobile wel.
Mijn collega kon zijn telefoon direct laten repareren , binnen 2 uur was alles klaar zonder al het gedonder van het veilig stellen van je apps , foto's films etc.
Bepaalde apps zoals de authenticator app die ik erop heb zitten kun je overigens niet zomaar even overzetten…
- En ik ben hem 2 dagen kwijt…
U zult hopelijk begrijpen dat ik hier een beetje verdrietig van wordt.
Mijn telefoon valt ondertussen bijna uit elkaar van ellende.
Jullie hadden mij als trouwe klant (tientallen jaren) die goedgelovig en met vertrouwen in de KPN winkel een abonnement afsluit bij waarschijnlijk een verkoper die er nu niet meer werkt ook even kunnen bellen over zijn aflopende abonnement in plaats van mij elke maand veel teveel door te laten betalen..
Ik zie dat op het forum dit onderwerp vaker voorbij komen en vraag me af waarom jullie hier nooit actie op ondernomen hebben en de trouwe klanten met een KPN 2015 Zorgeloos Standaard HS3 actief hebben benaderd / het teveel betaalde geld hebben terug betaald?
Ik ben van plan om mijn telefoon zelf te laten maken, dat is duurder dan mijn eigen risico van mijn TOP KPN toestelverzekering afgesloten in de KPN winkel door een top verkoper…. maar ik heb heb mijn telefoon wel binnen 2 uur terug zonder gedonder op deze manier.
Of ik mijn nieuwe telefoon abonnement bij KPN ga nemen?
Dat hangt af hoe dit hele verhaal wordt opgelost.
Vriendelijke groet,
Johan Gaastra
CBD Sup
Beste antwoord door Maja van KPN
Bekijk origineel