Beantwoord

Anoniem bellen kan niet worden uitgeschakeld op mijn mobiele telefoon

  • 18 January 2023
  • 8 reacties
  • 199 keer bekeken

Ik krijg anoniem bellen niet uitgeschakeld op mijn mobiele telefoon.

Mijn beller-id weergeven staat op “altijd". Aantal keer opnieuw ingesteld, maar dat maakt niets ui

Toch blijft “anonieme beller” weergegeven wordenals ik een ander bel.

Bellen met #31# geeft aan dat nummerweergave staat uitgeschakeld,   ook als dit een aantal keer wordt herhaald. 

Moet er mogelijk nog iets bij KPN worden goed gezet ?  

 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 23 January 2023, 10:31

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @jb31, welkom o[ het forum. Ik zie dat je jouw 06 nummer al hebt vermeld in het forumprofiel. Hierdoor kan ik direct voor je aan de slag. 

Een instelling in ons netwerk stond aan, waardoor jouw nummer niet werd meegezonden. Deze instelling is zojuist voor je gewijzigd. Na een herstart van jouw telefoon, bel je niet meer anoniem. 

ook ik heb hetzelfde probleem  

Reputatie 7
Badge +19

Om het op te lossen heb ik wel enkele gegevens van je nodig @Marga56. Zou je jouw profiel in willen vullen? Geef even een seintje hier in het topic als dat gebeurd is. 

Hi @Jeroen_dB, ik heb hetzelfde probleem.

Zou je voor mij willen kijken wat er niet goed gaat? Ik heb de gegevens hiervoor in mijn forumprofiel ingevuld.

Ik ben benieuwd en hoor het graag. Dank je wel alvast!

Reputatie 7
Badge +19

Instelling is voor je aangepast @Sugarcube. Na een herstart van jouw toestel, bel je niet meer anoniem. 

Ik heb een iPhone 14 met een prepaid kaart.

 Vanaf het begin dat ik deze kaart had wilde ik anoniem bellen. Dit is toen volgens mij door kpn ook zo ingesteld.

nu wel ik echter wel bellen zodat men mijn naam kan zien.

ik heb dit al in de winkel geprobeerd om te laten aanpassen maar zonder resultaat.

ook heb ik al met KPN gebeld maar zij zeggen dat alles bij hun goed staat.

kunt u nog helpen.

dank je wel alvast

 

 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Marga56, ik heb voor jou de instellingen aangepast. Na een herstart van jouw toestel, bel je niet meer anoniem. 

Hartelijk dank voor de hulp.

Reageer