Beantwoord

Apple Watch 9 series niet leverbaar, wanneer wel?

  • 21 October 2023
  • 2 reacties
  • 33 keer bekeken

Hallo, 

ik heb vandaag een week geleden een apple watch 9 series besteld. Nu kreeg ik de volgende dag een mail met dat die niet leverbaar is. En vraag ik mij dus af wat de verwachte levertijd bij jullie is, zodat ik niet elkedag me mail hoef te kijken of er al een update is😂. 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 25 October 2023, 12:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Forumnaam2808, op dit moment is de levertijd voor watch 9 serie om en nabij de 2 weken. Je kunt de bestelling ook volgens via jouw persoonlijke statuspagina

Hallo @Forumnaam2808, op dit moment is de levertijd voor watch 9 serie om en nabij de 2 weken. Je kunt de bestelling ook volgens via jouw persoonlijke statuspagina

 

Hallo, ik heb meermaals gekeken en ook vandaag staat er nog dat het niet op voorraad is. Ik heb een aantal dagen geleden ook weer een mail gekregen dat het niet leverbaar is, over 3 dagen zijn die 2 weken voorbij en heb ik het gevoel dat het dan nog steeds niet op voorraad gaat zijn. Dus zou ik graag een nieuwe indicatie krijgen van hoelang het nog wel zou kunnen duren. Alvast bedankt😄