Beantwoord

(beloofde) gratis galaxy Buds+..

  • 31 August 2020
  • 1 reactie
  • 76 keer bekeken

Hallo, 

Ik werd vandaag gemailed door Samsung, mijn aankoop van de Note20 bij KPN zou niet binnen de datum van Samsung zijn gevallen die recht geven op de gratis Buds+.... Echter heb ik de aankoop bij KPN op 8 augustus gedaan en toen ik de aankoopbevestigingsmail van KPN ontving, stond daar toch echt dat ik er recht op had.. + een Link naar de site om ze te bestellen! Dit moest vóór 3 sep gebeuren, laat ik het nou een dag of 8 geleden allemaal gedaan hebben... Waarom de.... krijg ik dan deze mail van Samsung en hoe ga ik ze alsnog gratis krijgen?!

icon

Beste antwoord door Hanna_ 5 September 2020, 13:21

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Paajhoek, welkom op het forum.

Wat vervelend dat Samsung aangeeft dat jij geen aanspraak maakt op de gratis Galaxy Buds+. Deze acties komen vanuit Samsung en Samsung stelt hierin haar eigen voorwaarden. Ik heb het voor je onderzocht en ik kon deze promotie van Samsung vinden. Klopt het dat jij van deze specifieke promotie gebruik hebt willen maken? Wanneer jij tussen 5/8/2020 en 20/08/2020 een van de deelnemende toestellen hebt besteld heb je nog tot 17 september om deze te registreren via de link. Alle belangrijke informatie zoals de voorwaarden en het registratie proces kunnen je vinden in de promotie link. Ik hoop dat het lukt.

Wanneer je verder nog vragen hebt, ben je altijd welkom op het forum. 

Reageer