Dit treedt op sinds gistermiddag. Ik bel al meer dan een jaar met dit Letse nummer en ineens is de netwerk uitschakeling voor KPN daar.
Zie: https://forum.kpn.com/vast-bellen-13/bellen-no-niet-in-gebruik-8127
Ik ben niet de eerste die dit probleem meldt. Dat is dan wel 6 jaar geleden. Mijn probleem is wel volkomen identiek.
Ik heb gevraagd aan Esther van KPN of ze kan doorgeven aan de technische afdeling of deze zelf het nummer zou kunnen bellen en dan kijken of hetzelfde gebeurt. Zo ja dan kan een netwerksearch de provider van dat nummer opleveren en zou KPN in overleg met de andere provider kunnen kijken waar het tussen hen misgaat.
Twee weten meer dan 1.
Ik ben KPN klant, al heel lang en ik wil dat ik dit nummer kan bellen met mijn mobiele telefoon omdat in mijn abonnement zit.
Wie o wie kan mij vertellen hoe ik iemand van KPN kan bereiken die dit soort technische problemen kan oplossen.
Ik ben benieuwd of er iemand iets kan vertellen.
Bij voorbaat dank.
Cees de Vrieze
Beste antwoord door Alex van KPN
Bekijk origineel