Eind december / begin januari heb ik mijn Sony Xperia XZ ter reparatie opgestuurd, omdat er een issue was met de laadconnector. Het USB-kabeltje van de oplader bleef niet zitten, waardoor opladen behoorlijk lastig was. Dat issue is gerepareerd en werkt, denk ik, OK. Ik zeg "denk ik", omdat ik de telefoon nog geen dag thuisgehad heb.
Ter info, naast het issue met de laadconnector was er een dingetje met trillen; heel soms werkte de trilfunctie niet. Het scherm werkte 100% naar behoren (!!).
Wat was het geval na de reparatie: het scherm functioneerde ten dele niet goed. Er zat een "balk" boven in het scherm wat niet reageerde op aanrakingen.
Zie de foto hieronder. Met een tekenprogrammaatje heb ik lijntjes getekend om zichtbaar te maken waar het scherm niet reageert op aanrakingen:
Diezelfde dag heb ik de telefoon weer aangemeld voor reparatie en voor de tweede keer opgestuurd. Vandaag heb ik de telefoon weer teruggekregen, maar het euvel is nog steeds niet verholpen! Dit is wat ik nu heb:
Weer is goed te zien dat er een "balk" in het scherm zit dat simpelweg niet reageert op aanrakingen.
Ik word er nu toch best wel moedeloos van hoor. Dat het de eerste keer misgegaan is kan ik nog wel vergeven, maar twee keer achter elkaar? Moet de telefoon nu wéér ter reparatie aangeboden worden, voor een euvel wat er in eerste instantie niet eens was??
Ik wil graag zsm weer een functionerende Xperia XZ.
Graag uw reactie.
Mvg,
Mark
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Beste antwoord door Bart_
Bekijk origineel