Beantwoord

Foutcode 3010 bij activeren Samsung Galaxy Classic LTE

  • 17 February 2024
  • 8 reacties
  • 99 keer bekeken

Ik krijg nog steeds foutcode 3010 als ik het Samsung Galaxy Classic LTE horloge via de Samsung Galaxy 24 Ultra wil activeren bij KPN. Niemand van KPN heeft enig idee wat er aan de hand is/was. Dat is het tweede horloge met hetzelfde probleem. Hoe waardeloos KPN!

Wie kan mij hierbij helpen?

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 19 February 2024, 14:58

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @abuzer, welkom op onze community!
Is het nog gelukt je multisim te activeren?

Dit moet goed op te lossen zijn, had je deze stappen al doorlopen?

  1. Open de Wear-app op je telefoon
  2. Tik op ‘Instellingen horloge’ en ga naar 'Mobiele abonnementen'
  3. Tik bij ‘Een mobiel abonnement instellen’ op ‘Volgende’
  4. Log in met je KPN ID
  5. Tik op 'Aanzetten' Multisim
  6. Tik op 'Ja, ik ga akkoord' en op ‘Doorgaan’
  7. Tik bij het scherm ‘Geregeld!’ op ‘Sluiten’
  8. Tik vervolgens bij ‘Een mobiel abonnement instellen’ op ‘Abonnement gebruiken’
  9. Multisim wordt geactiveerd op je Galaxy Watch LTE. Wacht totdat dit is afgerond, dit kan soms wat langer duren

Heb je een Galaxy Watch met Multisim bij KPN besteld? Volg dan stap 1 t/m 4 en wacht tot de activatie is afgerond. Gebruik onze toestelhulp voor de uitleg per smartwatch.

Hoe activeer ik KPN Multisim op de Samsung Galaxy Watch?

 

We hebben hier ook een handig kennisbankartikel over!

 

Als het daarmee niet lukt kun je altijd even met ons bellen op 0800-0402 of langs een winkel

Hay, 

Die stappen hebben medewerkers bij kon winkel en ik vaak geprobeerd en ook met resetten van horloge, niet opgelost. Nog steeds foutcode 3010

Reputatie 7
Badge +20

Ah dat schiet dan niet op, dan kun je het beste even met ons bellen op 0800-0402, mijn collega's daar kunnen dan een ticket voor je aanmaken. Dit moeten ze in de winkel trouwens ook kunnen.

Ik heb zojuist met klantenservice contact gehad, ze zeiden dat ze niet zou weten hoe het opgelost wordt!!! Jammer 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb een storingsticket voor je aangemaakt @abuzer, mijn collega's nemen hierover nog contact met je op. Laat je weten wat er uit komt?

Bedankt, u hoort nog van mij

Ik heb exact hetzelfde probleem!

Is hier al een oplossing voor? Hij geeft continue foutmelding 3010

Nee hoor, ik heb ook niets verder van KPN gehoord! zo slecht van KPN

Reageer