Beantwoord

Galaxy Watch 6 LTE muziek downloaden

  • 27 March 2024
  • 7 reacties
  • 77 keer bekeken

Reputatie 1

Goedendag, 

Zou ik muziek van Spotify kunnen downloaden op de Galaxy Watch 6 LTE en offline luisteren?

Mvg

icon

Beste antwoord door Zeeuwse 27 March 2024, 18:40

Bekijk origineel

7 reacties

https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-je-offline-naar-spotify-kunt-luisteren-vanuit-je-galaxy-wearable/

 

Admin: link klikbaar gemaakt

Reputatie 1

Dank je! Zou ik het ook zonder abonnement kunnen luisteren?

Dank je! Zou ik het ook zonder abonnement kunnen luisteren?

Zonder Spotify abonnement?

Reputatie 1

Dank je! Zou ik het ook zonder abonnement kunnen luisteren?

Zonder Spotify abonnement?

 

Ik heb wel premium spotify

Dank je! Zou ik het ook zonder abonnement kunnen luisteren?

Zonder Spotify abonnement?

 

Ik heb wel premium spotify

Ah oké… dan snap ik niet wat je bedoelde met zonder abbo, Ofline afspelen is mogelijk ook als je een playlist gedownload hebt.

En via de link van Samsung moet t lukken ( ik heb zelf geen Samsung Watch )

Reputatie 7
Badge +30

Bedoel je misschien of jouw Watch een internetabonnement moet hebben (multisim)? Dat is niet per se noodzakelijk. Op het moment dat je een playlist download om offline te luisteren moet de Watch verbonden zijn met internet, maar dat kan ook wifi zijn. Het staat allemaal stap voor stap uitgelegd op de site van Samsung die Zeeuwse al gaf.

Reputatie 1

Bedoel je misschien of jouw Watch een internetabonnement moet hebben (multisim)? Dat is niet per se noodzakelijk. Op het moment dat je een playlist download om offline te luisteren moet de Watch verbonden zijn met internet, maar dat kan ook wifi zijn. Het staat allemaal stap voor stap uitgelegd op de site van Samsung die Zeeuwse al gaf.

Ja dat bedoel ik :) Ik weet voldoende. Bedankt!!

Reageer