Beantwoord

Geen earbuds bij pre-order s10

  • 8 March 2019
  • 51 reacties
  • 5281 keer bekeken


Toon eerste bericht

51 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Jordan van Veen, Gaaf toestel de S10+! Hopelijk gaat het toestel je goed bevallen. Ik ga de orderbevestiging eens bekijken, er zou namelijk wel een datum op moeten staan. Zou je daarvoor je 06-nummer, postcode, huisnummer en klantnummer willen toevoegen aan je forumprofiel?

Onderstaande instructies heb je doorgenomen?

Insturcties van Samsung promoties:
1. Bekijk hier de Algemene en Bijzondere Actievoorwaarden.
2. Klik hieronder op de knop ‘Claim je Galaxy Buds’ en log in met je Samsung account. Maak een account aan als je deze nog niet hebt.
3. Vul het formulier aan met jouw gegevens.
4. Upload een volledige, leesbare kopie van het geldige pre-orderbewijs van je nieuwe Samsung Galaxy S10 of S10+, inclusief vermelding van:
I. De naam van de winkel/webshop waar je Galaxy S10 of S10+ is gekocht.
II. De Pre-order datum. Deze datum moet in de promotieperiode vallen: 20-02-2019 t/m 07-03-2019.
5. Upload een foto van de streepjescode van de verpakking met de EAN-code en IMEI-nummer. Zie hieronder de uitleg bij ‘Uploaden streepjescode’.
6. Controleer je gegevens en klik op Registreren. Je ontvangt spoedig een bevestigingsmail. Let op: dit kan een paar dagen duren.

*Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic

Goedemorgen @Jordan van Veen, Gaaf toestel de S10+! Hopelijk gaat het toestel je goed bevallen. Ik ga de orderbevestiging eens bekijken, er zou namelijk wel een datum op moeten staan. Zou je daarvoor je 06-nummer, postcode, huisnummer en klantnummer willen toevoegen aan je forumprofiel?

Onderstaande instructies heb je doorgenomen?

Insturcties van Samsung promoties:1. Bekijk hier de Algemene en Bijzondere Actievoorwaarden.2. Klik hieronder op de knop ‘Claim je Galaxy Buds’ en log in met je Samsung account. Maak een account aan als je deze nog niet hebt.3. Vul het formulier aan met jouw gegevens.4. Upload een volledige, leesbare kopie van het geldige pre-orderbewijs van je nieuwe Samsung Galaxy S10 of S10+, inclusief vermelding van:
I. De naam van de winkel/webshop waar je Galaxy S10 of S10+ is gekocht.
II. De Pre-order datum. Deze datum moet in de promotieperiode vallen: 20-02-2019 t/m 07-03-2019.5. Upload een foto van de streepjescode van de verpakking met de EAN-code en IMEI-nummer. Zie hieronder de uitleg bij ‘Uploaden streepjescode’.6. Controleer je gegevens en klik op Registreren. Je ontvangt spoedig een bevestigingsmail. Let op: dit kan een paar dagen duren.




@Marina_ , wat wordt er verstaan onder een geldige pre-orderbewijs? (De factuur voldeed bij mij niet, omdat het land van aankoop er niet op stond.)

*Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @umut121212, Dit is de bevestiging die je hebt ontvangen na het afsluiten van je nieuwe abonnement i.c.m. het nieuwe toestel. Mocht je deze niet meer hebben dan kan ik je het bewijs nog eens mailen. Zou je daarvoor je 06-nummer, jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)

*Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic
@Jeroenveldhuizen ik zie de download van het contract nergens, zou je een screenshot willen sturen?
Goedemorgen @Jordan van Veen, Gaaf toestel de S10+! Hopelijk gaat het toestel je goed bevallen. Ik ga de orderbevestiging eens bekijken, er zou namelijk wel een datum op moeten staan. Zou je daarvoor je 06-nummer, postcode, huisnummer en klantnummer willen toevoegen aan je forumprofiel?

Onderstaande instructies heb je doorgenomen?

Insturcties van Samsung promoties:1. Bekijk hier de Algemene en Bijzondere Actievoorwaarden.2. Klik hieronder op de knop ‘Claim je Galaxy Buds’ en log in met je Samsung account. Maak een account aan als je deze nog niet hebt.3. Vul het formulier aan met jouw gegevens.4. Upload een volledige, leesbare kopie van het geldige pre-orderbewijs van je nieuwe Samsung Galaxy S10 of S10+, inclusief vermelding van:
I. De naam van de winkel/webshop waar je Galaxy S10 of S10+ is gekocht.
II. De Pre-order datum. Deze datum moet in de promotieperiode vallen: 20-02-2019 t/m 07-03-2019.5. Upload een foto van de streepjescode van de verpakking met de EAN-code en IMEI-nummer. Zie hieronder de uitleg bij ‘Uploaden streepjescode’.6. Controleer je gegevens en klik op Registreren. Je ontvangt spoedig een bevestigingsmail. Let op: dit kan een paar dagen duren.

@Marina_ ik heb mijn profiel zojuist bijgewerkt

*Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic
Goedendag,

Ik heb hetzelfde probleem alleen ik kan mijn pre-order bewijs niet vinden.
Zou u deze ook naar mij toe kunnen sturen alstublieft?

Met Vriendelijke Groet,
Wim de Vos

*Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic
@Marina_ helaas staat er geen datum op de orderbevestiging, Bij mij wordt hij ook niet geaccepteerd omdat deze er niet in staat hopelijk kun je helpen..

*Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +19
Voor degene die nog hun aanvraag voor de buds in moeten sturen of afgewezen zijn door Samsung vanwege het ontbreken van de datum van aankoop;

Ga naar https://mijnbestelling.kpn.com/
Vul daar het bestelnummer in met je postcode.
Download het contract (niet de bevestiging!)
Onderaan het contract staat de aankoopbon met de exacte datum.
Deze pagina druk je af naar PDF en stuur je op.
Klaar....

Ik denk dat ik maar bij KPN ga werken ;-)


@Jordan van Veen, @umut121212, @Slowphased en @PaulKrijnen,

@Jeroenveldhuizen heeft dé oplossing voor jullie! Willen jullie deze instructies ook opvolgen? Dan zou het goed moeten gaan 😃 Zo niet, laat het dan vooral weer weten!
@Marina_ ik kan mijn contract op deze pagina niet vinden, alleen de bevestiging. Ik vroeg Jeroen al om een screenshot te sturen waar het precies zou moeten staaan alleen ik denk niet dat hij deze forum in de gaten houdt.


Rechts staat de bestelling, daar zie je contract staan, daarachter staat download beschikbaar.
Goedemorgen,

Ik heb even gekeken op de Mijn Bestelling pagina maar ik kan het contract niet downloaden.
Bijgaand een screenshot.

Ik zie dat het contract bij jou niet zichtbaar is inderdaad.

Maar...
Ik zie net dat je een mailtje gehad moet hebben met als hoofd "veel plezier met je bestelling"
Deze mail krijg je vlak nadat de telefoon bezorgd is door Post.nl.
In deze mail zitten een aantal documenten in, waaronder het contract, althans bij mij wel in ieder geval.
In het contract zit de aankoopbon....

Hoop dat het nu lukt!
Reputatie 7
Badge +16
Ik ben trouwens ook actief op de Samsung Community, in bepaalde gevallen zijn foto's dankzij de server drukte corrupt gegaan, stel dat je de terugkoppeling krijgt dat het serienummer niet geldig is, dan kan je het beste gewoon opnieuw een foto opsturen 🙂
Reputatie 7
Badge +28
@Slowphased: Is het gelukt? Op 12 maart is het contract per mail verstuurd. Als je die niet hebt ontvangen, geef even een seintje. Dan stuur ik een kopie na.
Goedenavond,

Ik heb mijn contract voor me, echter staat onderaan het contract niet de pre-order datum. Hier staat de datum van de dag dat deze geleverd is.

Waar kan ik nog meer een bestand vinden waar deze datum wél genoteerd staat? (en ook geldig is om op te sturen naar Samsung)
Reputatie 7
Badge +16
@Madelene heb je toevalig nog de e-mail waarin de aankoopbevestiging staat? Zo ja, mail dat die kant op als bewijs 🙂
@SjorsK die mail had ik de eerste keer opgestuurd, maar dit bleek ook niet genoeg informatie te bevatten.
Reputatie 7
Badge +16
Ai, meestal wordt die wel goedgekeurd. Zeker als de datum daar goed in staat. Welke informatie vinden ze dat missen?

Wat je eventueel ook kan doen is een topic aanmaken op de Samsung Community. Dit wordt door mensen van Samsung in de gaten gehouden die mogelijk wat meer kunnen zeggen van "Goh, stuur even deze gegevens door 😉 ".

Stel dat je daar een topic aanmaakt, kan je mij dan even een linkje sturen? Dan zal ik mij daar ook eventjes mee bemoeien vanuit die kant :p

Wat je trouwens ook nog kan doorsturen is een screenshot van de mijnbestelling pagina (En desnoods die login gegevens daarvan doorsturen). Ietsjes extreem maar als ze dat weigeren weet ik 't ook niet meer 😉
@SjorsK super, bedankt! Als er nu weer iets mist zal ik op de Samsung Community een topic aanmaken 😉
De topic is aangemaakt @SjorsK 🙂
@Joran Het is allemaal gelukt maar ik heb zojuist weer een mailtje gehad van Samsung dat het nog steeds niet goed is.

Moet ik daarvoor anders wat aanvragen/aanmaken op de Samsung forums of mis ik nog iets belangrijks?
Reputatie 7
Badge +16
@Madelene Check! ^^ We handelen het vanaf daar verder af.
Reputatie 7
Badge +28
@Joran Het is allemaal gelukt maar ik heb zojuist weer een mailtje gehad van Samsung dat het nog steeds niet goed is.

Moet ik daarvoor anders wat aanvragen/aanmaken op de Samsung forums of mis ik nog iets belangrijks?


Is er aangegeven wat ze precies missen? Anders wordt het raden. Sjors gaf hierboven al een goede tip om een screenshot mee te sturen van de MijnBestelling pagina. Dat geeft in ieder geval de preorderdatum goed weer.

Een topic aanmaken op de Samsung Community is geen slecht idee. De actie is in beheer van Samsung en zij kunnen je verder helpen. Ik vind het wel jammer dat het zo lastig is om dit voor elkaar te krijgen.
@Joran Dit is de exacte melding die ik krijg van Samsung
"Helaas ontbreekt bij de registratie een upload van het pre-orderbewijs van het aangekocht Samsung product.
Het toestel is niet aangekocht binnen de in de voorwaarden benoemde pre-order periode. Upload alsnog het pre-order bewijs."

Ik ga even een screenshot maken van de MijnBestelling pagina maken en die even toevoegen en kijken wat voor antwoord ik krijg.

Alvast bedankt voor je hulp.
@Joran Ik heb zojuist een mailtje gehad van Samsung dat mijn aanvraag is goedgekeurd.

De screenshot van de bestelling pagina heeft gewerkt.

Bedankt voor jullie hulp 🙂.

Reageer