Beantwoord

Installatie nieuwe Iphone 14 pro lukt niet

  • 1 October 2023
  • 4 reacties
  • 342 keer bekeken

Ik heb enkele dagen geleden een nieuwe Iphone 14 pro ontvangen. Enkel het installeren van de nieuwe telefoon en het overzetten van de gegevens van mijn oude telefoon wil niet lukken. Hij loopt tijdens de configuratie steeds vast op het installeren van de Software Update. Weet iemand wat ik hieraan kan doen? 

icon

Beste antwoord door huistijger 2 October 2023, 08:12

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Lieke2023_5 
Eerst je nieuwe iPhone updaten naar de nieuwste software en ook je oude iPhone.
Zorg ervoor dat Bluetooth op beide telefoons aan staan.
Leg de telefoons naast elkaar en let op de aanwijzingen wat betreft het overzetten.
Dan moet het goed gaan

Wat is het type van je oude iPhone?

Hi @huistijger, 

Mijn oude iPhone is een iPhone 11. Ik zal de nieuwe update op de oude telefoon installeren en het opnieuw proberen. Ik zie dat dat nog niet gebeurd is. 

Hi @Lieke2023_5,

 

Ik heb precies hetzelfde probleem. Wat een toeval, maar ook pech tegelijk. Kan je laten weten of het is gelukt, want ik heb de nieuwste versie update op mijn iPhone 11 maar alsnog lukt het installeren van de iPhone 14 Pro niet. 

 

Reputatie 7
Badge +21

Hi ​

Ik heb precies hetzelfde probleem. Wat een toeval, maar ook pech tegelijk. Kan je laten weten of het is gelukt, want ik heb de nieuwste versie update op mijn iPhone 11 maar alsnog lukt het installeren van de iPhone 14 Pro niet. 

 

Heb je ook de nieuwste IOS op je iPhone 14 gezet?
Niet gelijk ervan uitgaan dat het ook de nieuwste is die er op staat, dus even kijken of er een update is.

 

Reageer