Beantwoord

Intern geheugen (54gb) van mijn Samsung liep vol en daarna werkte internet in Frankrijk niet meer

  • 18 July 2023
  • 3 reacties
  • 34 keer bekeken

Reputatie 1

Tijdens vakantie in Frankrijk hebben wij mijn Samsung mobiel gebruikt als hotspot voor de IPhone, IPad en laptop van mijn partner. Na een week kreeg ik een waarschuwing dat het intern geheugen vol was (54 gb). Verder zie ik dat mijn mobiel account nu staat op mijn Samsung account (moet dat niet mijn KPN account zijn ?). Op de terugweg kon ik niet meer internetten met mijn Samsung, terwijl de IPhone van mijn partner wel gewoon werkt (ik deel mijn mb's met de IPhone). We zijn nu thuis en maken gebruiken van de KPN wifi hier.  Ben ik toe aan nieuw toestel ?
Overigens zou ik vanmorgen om 9.30 uur worden gebeld door KPN helpdesk, maar dat is niet gebeurd.

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 24 July 2023, 14:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @m.duikersloot, welkom terug!
Heb je in de tussentijd mijn collega's nog gesproken? Anders kun je hier overdag (ma-vr: 08:00 - 18:00 / za: 08:00 - 17:00) altijd even over bellen met 0800-0402.
Wat betreft de meldingen is het (al helemaal achteraf) wat lastig vast te stellen natuurlijk, ik kan daar wel over speculeren maar misschien is het handig daar eens iemand naar mee te laten kijken. Ik kan me niet voorstellen dat deze meldingen betekenen dat je een nieuw toestel nodig hebt.

Reputatie 1

Hoi Thomas, we zijn inderdaad naar een KPN winkel geweest en we zijn daar uitstekend geholpen. Een nieuw toestel was niet nodig !

Reputatie 7
Badge +20

Ah gelukkig! Bedankt voor je terugkoppeling!