iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties

  • 16 September 2021
  • 563 reacties
  • 41163 keer bekeken
iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

563 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Goedemorgen @Barbarian. We verwachten deze week een nieuwe levering. Maar ik kan niet garanderen dat jouw toestel daar dan bij zit. Dit omdat we minder geleverd krijgen dan er bestellingen zijn. Dus een deel van de klanten moet nog iets langer wachten. Levering gaat op volgorde van besteldatum. Dus dat is dan wel weer positief gezien je al een maand wacht. Maar het komt helaas neer op: afwachten. Je krijgt bericht zodra jouw toestel op de post gaat. 

Hoi, wanneer verwachten jullie de iPhone 13 128gb Pink binnen te krijgen?

Groetjes

Reputatie 7
Badge +30

In week 36 verwachten we nieuwe, @Lies99, dat is de week van 5 september. Je krijgt bericht zodra het voor je op de bus gaat :)

Hi! Wanneer komt er nieuwe voorraad van de Iphone 13 pro en met name de Iphone 13 pro sierra blue 128 gb? Of komt daar geen voorraad meer van?

Reputatie 7
Badge +17

@mrs72 Die staat niet meer in onze webshop, dus daar zal geen voorraad meer voor komen helaas. 

Wanneer komt de iPhone 13 mini 256gb binnen?

Reputatie 7
Badge +21

Wanneer komt de iPhone 13 mini 256gb binnen?

Welke kleur wil je of heb je bestelt?

De zwarte

Reputatie 7
Badge +21

Helaas kan ik daar in het weekend geen goed antwoord op geven. Je kan het beste via Mijn Bestelling jouw bestelling in de gaten blijven houden. Zodra er meer bekend is over de levering van jouw toestel komt het daar te staan. 

Inmiddels geen weekend meer ;-)

 

Reputatie 7
Badge +30

Het antwoord blijft toch hetzelfde, @Kathl1 🙂 Ik kan je vertellen dat aan de hand van de informatie die ik hier zie, dit toestel op voorraad zou moeten zijn inmiddels. Houd je bestelstatusomgeving in de gaten. Je krijgt bericht zodra jouw toestel klaar is voor verzending.

Het antwoord blijft toch hetzelfde, @Kathl1 🙂 Ik kan je vertellen dat aan de hand van de informatie die ik hier zie, dit toestel op voorraad zou moeten zijn inmiddels. Houd je bestelstatusomgeving in de gaten. Je krijgt bericht zodra jouw toestel klaar is voor verzending.

Helaas veranderd er nog niet veel dus ben toch wel benieuwd of het echt in voorraad is? Zou handiger zijn als er een verwachte tijd werd aangegeven.

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @Kathl1, ik heb nog even een keer voor je gekeken maar zie hier nu ook staan dat dit toestel niet meer op voorraad is. Helaas hebben we er nog geen zicht op wanneer dit gaat veranderen.