Vraag

iPhone 15 bestelling ging niet goed, zou daarover worden teruggebeld maar is nog niet gebeurd

  • 24 October 2023
  • 2 reacties
  • 54 keer bekeken

Belachelijke service. Op de release dag direct om 14:00 besteld, afgerond en betaald, maar ik kreeg geen bevestiging. Collega aan de telefoon adviseerde mij om de bestelling te annuleren aangezien een nieuwe bestelling nu niet meer lukte. Maar daarna lukte een nieuwe bestelling ook niet meer. Vanaf dat moment ging alles mis, elke dag uren aan de telefoon met KPN gehangen en uiteindelijk moest ik naar de winkel en pas 19 september in de winkel besteld.

Ik heb een klacht ingediend, op advies van een andere collega, aangezien ik voor een langere tijd naar het buitenland ga. 5 oktober deze mail: ‘U wordt uiterlijk binnen 5 werkdagen bereikt om te kijken wat KPN als oplossing kan bieden.’

Het is 24 oktober… Vorige week gebeld en die collega zei dat ze niets kon doen want dan zou ik met mijn klacht onderaan komen. Ik kon ook geen mail sturen. 


Dit gaat helemaal nergens meer over, wat een slechte service!!!!!!!

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Zojuist het bericht gekregen dat het klaargemaakt wordt voor de verzending. Echter is het adres inmiddels veranderd. Kan dit zsm aangepast worden? 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @cornevanb, is het nog goed gekomen? Heb je het toestel in goede orde ontvangen? Ik hoop het want ik verwacht dat de verzending reeds heeft plaatsgevonden. Hoor het graag.