Beantwoord

Iphone X defect

  • 29 August 2020
  • 4 reacties
  • 79 keer bekeken

Goedemiddag! Sinds een paar uur gaat mijn iphone niet meer aan. Hij blijft zich herstarten en komt niet verder dan het Apple logo. Wat kan hieraan gedaan worden? Mijn telefoon valt nog in de twee jaar garantie namelijk. Is het slim om langs de KPN winkel te gaan? Hij is niet in contact geweest met water of hard gevallen.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Bart_ 3 September 2020, 14:50

Bekijk origineel

4 reacties

Hallo @sarah.menzing , even met de telefoon en het aankoopbewijs naar de winkel gaan waar je de telefoon gekocht hebt en als deze nog onder garantie valt wordt het onder garantie gerepareerd.

 

Bedoel je met als deze onder garantie valt of het toestel niet 2 jaar oud is? Want ik heb hem nu 1,5 jaar mijn telefoon. Krijg je dan ook een leentoestel als hij wordt gemaakt? @JanD 

Hallo @sarah.menzing , ik weet iet hoe lang de garantie op een Iphone is, maar de winkel weet dat wel, en of je een leentoestel krijgt kun je ook aan de winkel vragen.

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @sarah.menzing Enorm jammer dat je iPhone zo wegvalt. Speelt het nog steeds? De vraag is even of je een toestelverzekering bij ons hebt afgesloten. In zo'n geval kun je een claim indienen. Als je niet verzekerd bent kun je je toestel ook via ons laten repareren. Als geconstateerd wordt dat het defect onder de fabrieksgarantie van Apple valt zal het kostenloos worden hersteld. Een leentoestel zul je niet krijgen als je geen verzekering hebt, ben ik bang. 

Reageer