Vraag

Is de Samsung galaxy A70 weer leverbaar?

  • 23 February 2020
  • 4 reacties
  • 159 keer bekeken

Ik ben toe aan een nieuwe telefoon en wil perse de A70 omdat deze lekker groot is. Ik kan m echter bij Kpn niet vinden en ik wil ook niet met Belsimpel in zee. Daarom mijn vraag wanneer is deze telefoon weer beschikbaar? De kleur maakt mij niet uit, er zit toch een hoesje omheen.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @funlobo, welkom op het forum!

Om direct met de deur in huis te vallen: de A70 is bij ons uit het assortiment, we zullen dit toestel helemaal niet meer krijgen. Dit zal niet het nieuws zijn waar je op had gehoopt, ik kan het echter niet mooier maken dan het is!

Gaat het je specifiek om Belsimpel? Of wil je helemaal niet bij een ander dan KPN bestellen? Als het specifiek om Belsimpel gaat, kun je overwegen om via een andere partij te bestellen. Ook kan je voor een ander type toestel gaan, er zijn diverse Samsungs in dezelfde prijsklasse, die je wel bij ons kunt bestellen :relaxed:

Bedankt voor je antwoord. Ik ben inmiddels voorzien, ik heb voor de A71 gekozen. Prachtig toestel.

Reputatie 7
Badge +20

Ah, dit is ook helemaal top! Heel veel plezier met je nieuwe toestel :grinning:

Reputatie 7
Badge +16

De A71 is ook de opvolger van de A70, goede keuze ;)Â