Beantwoord

Mobiele telefoon geeft melding: "kan NFC tag niet lezen”

  • 29 June 2023
  • 5 reacties
  • 697 keer bekeken

Bij het scannen van een NFC  kaart krijg ik de melding op mijn telefoon "kan NFC tag niet lezen”

icon

Beste antwoord door veghelind 1 July 2023, 15:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @veghelind misschien heb je iets aan onderstaande link, anders even verder googelen.

Top 8 oplossingen om NFC-probleem op Android op te lossen | Het beste huis (a7la-home.com)

Dank je wel, die had ik al gezien, geen oplossing voor mij staat er bij.

De cache heb ik opgeschoond, uit andere google antwoorden maak ik eigenlijk op dat de NFC antennes misschien defect zijn.

Uitgaand werkt het wel, maar inkomend niet meer.

In ieder geval bedankt voor de tip

Reputatie 7
Badge +17

Hi @veghelind! Dit is niet iets dat direct binnen de ondersteuning valt. Dus kan ik geen garanties geven over een oplossing. Wel wil ik graag mijn best doen om toch op zoek te gaan. 

Wil je laten weten om welk toestel het gaat? En heb je deze via KPN aangeschaft?

Hallo Bram_ bedankt voor je reactie . Het gaat om een Samsung A50 van 2019, inderdaad aangeschaft bij KPN.  Ik realiseer me dat het apparaat al op jaren is, en dat de reparatie duurder zal uitvallen dan een nieuwe, dus ik heb weer bij KPN de nieuwe A54 aangeschaft. 

Nogmaals bedankt voor de aangeboden hulp

Reputatie 7
Badge +17

@veghelind met de A54 kan je er dan zeker weer een tijd tegenaan. Groot scherm, grote batterij! Veel plezier met het nieuwe toestel. 🙂