Beantwoord

Na update Android 14 kan ik pincode voor SIM1niet invullen om OnePlus 9pro

  • 27 February 2024
  • 6 reacties
  • 206 keer bekeken

Oneplus 9pro telefoon. Gisteren geupdate naar Android 14. Als ik nu opstart vraagt hij om pincode voor Sim1. Ik probeer dat in te vullun, maar de nummers van het scherm verschijnen niet op het invulveld. Ik kom er niet in.

 

icon

Beste antwoord door Sjefke64 27 February 2024, 22:58

Bekijk origineel

6 reacties

Ik heb hetzelfde probleem. Heeft u hier al een oplossing voor gevonden?

 

Factory reset, probleem opgelost (maar wel een klus daarna om een aantal apps weer aan te melden).

Oke bedankt 

Ik had zojuist een zelfde soort probleem op mn OnePlus 9. De pin moet tussen de 4 en 8 cijfers lang zijn. Ik had een persoonlijke pin van 6 cijfers en bij het invoeren van een 6de cijfer resetten hij de balk. Dit deed hij met elke combinatie op het 6de cijfer.

Ik heb enkel de netwerkinstellingen gereset en dat bleek al genoeg te zijn. Heel fijn dat ik niet het hele toestel heb moeten resetten. Nu is het alleen overnieuw inloggen op wifi punten en bluetooth apparaten.

Ik had net hetzelfde probleem op mijn OnePlus 8t. Ik heb uiteindelijk de telefoon opnieuw opgestart. Ik hoefde daarna geen apps opnieuw in te loggen of in te stellen.

Reputatie 7
Badge +13

Ik had net hetzelfde probleem op mijn OnePlus 8t. Ik heb uiteindelijk de telefoon opnieuw opgestart. Ik hoefde daarna geen apps opnieuw in te loggen of in te stellen.

 

Fijn dat er dan geen reset noodzakelijk was Kelly en ik wil graag iedereen bedanken voor het delen van deze oplossingen!

Reageer