Beantwoord

Ondanks beloftes dien ik zelf alsnog een nieuwe bestelling voor een Samsung S23 te plaatsen

  • 17 January 2024
  • 1 reactie
  • 53 keer bekeken

Ik bestel een nieuwe Samsung 23+. Bestelling keurig bevestigd. Levering wordt 2x geannuleerd. Toestel blijkt bij PostNL zoekgeraakt. Kpn doet samen met PostNL onderzoek. Er blijkt niet getekend voor ontvangst. Volgens kpn mail hoef ik dan helemaal niks te doen. Ze sturen me een nieuw toestel binnen een a twee weken. Er komt echter niets. Dus ik bel. De order blijkt geannuleerd. Maar geen nood zegt de klantenservice we voeren een ticket in en dan komt het toestel alsnog uw kant op. Ook mijn verzoek wordt genoteerd om ivm openingstijden te leveren bij PostNL bij de Jumbo. Ik wordt wel nog met vijf dagen teruggebeld over de levering. Vandaag gebeld door een onvriendelijke klachtbehandelaar. Nee de order is geannuleerd zelf opnieuw een order plaatsen. Zo zijn onze procedures nou eenmaal. De bevestigen bestelling van een toestel, gebruik van een kennelijk onbetrouwbare bezorgdienst, alle schriftelijke en mondelinge toezeggingen doen er niet meer toe.

Het is een schandaal en een bedrijf waar ik al 25 jaar klant ben onwaardig. Een bedrijf van stand dat zo met zijn klant om gaat. Ik ben er zwaar van over de zeik. 

icon

Beste antwoord door SaltyBart 17 January 2024, 05:53

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Ik kan me voorstellen dat als de order geannuleerd is dat u een nieuwe moet plaatsen i.v.m uw handtekening op het overeenkomst. 
Aan het einde van de dag is KPN net als u slachtoffer van diefstal, voor beide partijen niet prettig.
Het is voor u een kleine moeite om de order opnieuw te plaatsen denk ik.

Reageer