hi @Vissie89, welkom. Dat lijkt me een heel irritant probleem. Je hebt het over een update van Android? Want dat zou wel een flinke bug/fout zijn namelijk. Ervaar je dit probleem ook als je jouw SIM in een ander toestel plaatst? Je kunt eventueel het toestel een keertje resetten, maar houd er rekening mee dat je dan wel eerst een back-up maakt.
Hallo Paul, bedankt voor jouw bericht. Het is inderdaad een Android software update. Ik heb het even getest met een andere telefoon en daar heb ik er geen last van.
Het ligt dus echt aan mijn telefoon.
Ik kan nu dus beter een back up maken en de telefoon resetten? Hoe doe ik dat?
Goed dat je het hebt getest. Je kan voor de zekerheid nog even bij de (oproep)instellingen van het toestel kijken. Wellicht dat daar iets vreemds staat? Anders:
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.