Beantwoord

Telefoon kapot, kan ik een nieuw toestel bij mijn lopende abonnement krijgen?

  • 7 October 2023
  • 9 reacties
  • 355 keer bekeken

Goedenavond,

 

De telefoon van mijn vrouw is kapot gegaan door eigen schuld. Nu loopt haar contract nog tot 2025, maar haar oude telefoon is dermate traag/oud dat ze eigenlijk wel een nieuwe/vervangende telefoon wil.

Is er iets mogelijk waardoor ze bijv iets extra's per maand betaalt of een nieuwe oversluit ofzo?

 

Ik hoor het graag!

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 12 October 2023, 14:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Het meest eenvoudige is bij een winkel naar keuze zelf een telefoon aanschaffen. Ik vermoed dat het een Sim only abonnement betreft.

Nee het betreft geen sim only abonnement, maar in 1x 500 euro uitgeven is op dit moment wel erg veel geld, dus vandaar dat ik kijk naar evt. Andere mogelijkheden

Er zijn genoeg goedkopere toestellen die zullen dan niet aan de wensen voldoen.

 Vanaf 4 maanden voor het einde van een contract kan men verlengen, dan blijft zover ik weet zelf iets kopen over. De telefoon is dusdanig kapot dat reparatie niet mogelijk is?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @RoyT17341 
Dat hangt er van af wat je nu hebt.
Heb je nog een lopend abonnement op dat toestel?
Zo ja dan gaat het helaas niet.
Of heb je een sim only abonnement, dan zijn er meestal wel mogelijkheden.

Zo ja dan raad ik je aan om morgen even te bellen met de KPN 0800 0402
Op het forum kunnen we je hier niet mee helpen.

KPN is bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.

Zon- en feestdagen gesloten

 

Reputatie 7
Badge +7

is repareren een optie?

Reputatie 7
Badge +28

Nee het betreft geen sim only abonnement, maar in 1x 500 euro uitgeven is op dit moment wel erg veel geld, dus vandaar dat ik kijk naar evt. Andere mogelijkheden

Misschien kun je jouw eigen abonnement verlengen? Dan zoek je een mooie telefoon uit en geef je die cadeau aan je vrouw…♥️

Reputatie 7
Badge +28

Nee het betreft geen sim only abonnement, maar in 1x 500 euro uitgeven is op dit moment wel erg veel geld, dus vandaar dat ik kijk naar evt. Andere mogelijkheden

Misschien kun je jouw eigen abonnement verlengen? Dan zoek je een mooie telefoon uit en geef je die cadeau aan je vrouw…♥️

En @RoyT17341 ?

Hoe heb je het opgelost? 

Dankjulliewel voor jullie antwoorden, ik ga denk ik of sparen voor een nieuwe telefoon, of mijn simonly abonnement vervangen in abbo met afbetaling

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @RoyT17341, let er wel op dat je online niet jouw sim only kunt aanpassen naar een abonnement met een toestel. Dat kan via de klantenservice of in een KPN winkel. Tenzij jouw sim only natuurlijk al buiten contract is, dan is online verlengen ook een mogelijkheid.