Vraag

Telefoonscherm flikkert

  • 29 August 2020
  • 4 reacties
  • 617 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hallo 

Mijn telefoonscherm flikkert sinds kort. Of het is zwart of het flikkert. Dit gebeurt voornamelijk met Google nieuws en ik heb deze app verwijderd en weer geinstalleerd, maar geen verandering.

Ik heb mijn Samsung A 50 ( Android 10; versie One UI 2.0; volledig geupdated ) niet laten vallen, geen koffie over gegoten of iets dergelijks.

Als het gebeurt dan wil drukken op de terugknop ( onderaan het scherm; weet niet hoe die knop wordt genoemd ) nog wel eens soelaas bieden, maar ik ben het een beetje zat.

 

Ik heb dit natuurlijk gegoogled en de telefoon geherstart ( is dat een woord ? ) volumeknop en powerknop samen indrukken, maar dit biedt geen oplossing.

Wie weet iets meer ?

Peter.


4 reacties

Hallo @petersteinmeije , als de telefoon nog onder garantie valt, meestal 2 jaar, even mee terug naar de winkel waar je hem gekocht hebt onder overlegging van de factuur en/of garantiebewijs.

 

Reputatie 5
Badge +10

Hallo @petersteinmeije

Balen dat je een probleem met het scherm van je toestel ondervindt. Wat je nog kan proberen, is om het toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Maak dan wel eerst een back-up van gegevens die je wilt bewaren.

Lost het terugzetten naar fabrieksinstellingen het niet op, dan kan je het toestel het beste ter reparatie aanbieden. Succes in ieder geval! 

Reputatie 3
Badge +1

Hallo Heine

 

Ik geloof dat het eigenlijk alleen gebeurt wanneer ik een artikel in Google Nieuws open om het in detail te lezen.

Ik heb deze app al opnieuw geïnstalleerd maar dat helpt niet.

Wat nog wel eens wil werken is het sluiten van het artikel en weer openen.

Groet

Peter.

Reputatie 5
Badge +10

Gek dat zich dit juist met het openen van een artikel via Google Nieuws voordoet. Als je je hier aan stoort, kan je overwegen om het toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Maak dan wel eerst een back-up van gegevens die je wilt bewaren.

Lost het terugzetten naar fabrieksinstellingen het niet op, dan kan je het toestel het beste ter reparatie aanbieden. Ik hoop je zo wat op weg geholpen te hebben. 

Reageer