Beantwoord

Teleplan stuurt verkeerde telefoon terug

  • 24 June 2020
  • 40 reacties
  • 622 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

40 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoe is de situatie nu @Wouter1981? Heb je al iets meer te horen gekregen?

Hoi @Maja_ helaas heb ik nog niks gehoord na het mailtje hierboven. Ik wilde maandag maar weer eens gaan bellen, al zal dat niks uitmaken. De dames van de reparatiedesk kunnen toch niks zeggen.... 

Reputatie 7
Badge +20

Klopt, de reparatiedesk is echt alleen een doorgeefluik, om het zo even te noemen. Daarom zal ik mijn ‘mannetje’ maandag weer aanspreken met de vraag of hij dit nog een extra zetje kan geven óf inmiddels over informatie beschikt waar wij nog niet van op de hoogte zijn :slight_smile:

@Maja_  en heb je al nieuws?

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Nog niet, wel een reactie dat hij er weer achteraan gaat!

@Maja_  wil je een eerlijke reactie?

 

Hoe moeilijk is het? Intern moet je toch binnen 30 min kunnen achterhalen wat er mis is gegaan, weten waar mijn telefoon is gebleven en welke vervolgstappen er gezet gaan worden?

Mijn geduld is op en ik heb op dit moment alleen nog maar woede over de gang van zaken…...

 

DRIE WEKEN geleden heb ik op instructie van reparatiedesk/teleplan het foutieve toestel ingeleverd en ik weet nog steeds niet waar ik aan toe ben. Steeds krijg ik reactie als nog even geduld of ze zitten er achteraan…… Hoe goed jij mij ook te woord staat en hulp bied. het heeft voor mij nog steeds geen resultaat gehad.

Wat moet ik doen, wie moet ik contacten om wel een antwoord te krijgen? rechtsbijstand? geschillencommissie? Kassa?

 

Ik wil mijn telefoon terug!!!

Reputatie 7
Badge +20

Ik waardeer een eerlijke reactie altijd @Wouter1981 en ik snap volledig waar je woede vandaan komt. Persoonlijk ben ik van mening dat dit redelijk belachelijk is, je bent je toestel nu al zo lang kwijt en niemand heeft er iets concreets over te melden :frowning2:

Heb nu maar rechtstreeks gemaild naar de persoon waar mijn contactpersoon eerder van te horen heeft gekregen dat het toestel al wél binnen was, en kan niet meer doen dan hopen dat deze dame me wel snel van een reactie gaat voorzien. We lopen behoorlijk tegen een muur aan hier, ik had dit heel graag anders gezien maar kan ondanks de situatie niet meer voor je doen dan ik nu doe :sweat:

@Maja_  Ik snap heel goed dat jij hier ook niet meer in kan beteken dat dat je tot nu toe gedaan hebt. Dit waardeer ik ook, maar zoals je schrijft loop ik tegen een muur op waar ik alleen (en zelfs met hulp van jou) niet overheen kom. 

 

Het zou KPN sieren door mij schadeloos te stellen en het probleem van mij over te nemen, aangezien teleplan in opdracht van KPN werkt (aldus de KPN site) en onderling verder bekijken wie de kosten (va n+/- 700 euro telefoon+ reparatiekosten ) op zich neemt.

 

Ik wacht nog tot aanstaande donderdag op een bevredigend antwoord en mocht deze uitblijven dan zal ik mijn rechtsbijstand inschakelen. 

Reputatie 7
Badge +20

De dame in kwestie heeft me vanmorgen gemaild dat ze het gisteren ‘geëscaleerd’ hebben, ik hoop dat dit er voor gaat zorgen dat we jouw deadline nog gaan halen!

Dag @Maja_  dank voor de update, maar jammer dat het nu pas geëscaleerd wordt. Mijn deadline blijft staan en mocht ik morgen niks via het forum horen of via een andere weg dan leg ik het bij mijn rechtsbijstand neer.

 

Inmiddels een klacht ingediend bij de klantenservice in hoop dat dat misschien helpt, ook daar kreeg ik geen direct anwoord naast "er wordt morgen contact met u opgenomen". 

Ik ben klaar met de situatie, al helpt het wel om hier mijn verhaal kwijt te kunnen en jou hulp te krijgen. Het ligt dus voor mij niet aan de hulp van jou of de dames van de reparatiedesk, maar aan de onkunde van teleplan en het niet functioneren van het gekozen systeem. 

Toevallig krijg ik vandaag een mailtje dat mijn toestel gereed is en ik later een bericht ontvang wanneer ik hem kan ophalen. 

 

Online melden ze dit:

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Wouter1981, ik had zelf gistermiddag het bericht dat het toestel gisteren naar je verzonden is, ik stuur je via een privébericht de track&trace code!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Wouter1981, even een update! Het toestel dat je afgelopen vrijdag ontvangen hebt is wel je eigen toestel, ondanks het andere IMEI nummer :relaxed: Teleplan geeft hierover het volgende aan:

‘Bij bepaalde klachten kan het zijn dat het mainboard wordt gewisseld waardoor ook het IMEI nummer van de klant wijzigt, dat was in dit geval de case’

Het nieuwe IMEI nummer wordt automatisch verwerkt in onze systemen, zodat die ook weer goed komt te staan!

Hi @Maja_ dank voor je bericht. Ik heb inmiddels ook van een KPN collega bericht gehad dat ik een tegemoetkoming in de kosten krijg vanwege de overlast. Fijn dat het (eindelijk) opgelost is, nogmaals dank voor je hulp. 

Reputatie 7
Badge +20

Ah heel fijn, dan is het nu allemaal in orde :smiley:

Hele mooie vakantie gewenst!