Vraag

uitvallen iphone xs na update

  • 30 September 2020
  • 8 reacties
  • 96 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 3 reacties

Ik heb een iPhone XS .

Sinds de nieuwe update (14.0.1) er op zit valt de telefoon elke keer uit.

Het beeldscherm blijft eerst even “vast zitten” en dan gaat de telefoon uit. Hij start wel direct weer op.

Dit gebeurt dagelijks 5 a 6 keer.

Er zit net een nieuwe batterij in de telefoon.

Wat kan ik hier aan doen?


8 reacties

U kunt een fabrieksreset proberen. Bent u alle data kwijt alleen nu functioneert u telefoon helaas ook niet. Anders toch garantie claimen als dit nog binnen het termijn valt.

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @N.S en welkom hier op het KPN forum :)

 

Dat is vervelend en mijn eerste advies zou zijn om de telefoon een fabrieksreset te geven, zoals @Jeroen Ruiter ook al aangeeft. Je kunt hiermee ook altijd langs de KPN winkel gaan zodat een van mijn collega's daar eens direct met je mee kan kijken. Al verwacht ik dat je dit probleem met een fabrieksreset kunt verhelpen. Heb je dat inmiddels al gedaan?

Ik heb nu al 3 x een fabrieksreset gedaan.

Ben in de winkel langsgeweest en (omdat het langer duurt via de winkel dan als je zelf belt met Apple) heb met Apple gebeld. Diverse tests door hun gedaan maar niet iets te zien. Toen nog maar een keer een fabrieksreset gedaan. En nog steeds blijft het probleem…... 

Reputatie 7
Badge +12

Wat jammer om te lezen, ik had goede hoop dat het probleem hiermee verholpen zou zijn. Zelf ben ik net bezig om IOS 14 te downloaden voor mijn iPhone SE maar begin er nu aan te twijfelen of dat wel zo'n goed idee is….Het is in ieder geval goed dat je hierover contact hebt gehad met Apple al is het natuurlijk spijtig dat je nog steeds hinder van dit euvel ondervindt. Ik durf met alle goede wil van de wereld niet te zeggen wat hiervoor wel de oplossing is. Heb je bij Apple al aangegeven dat de stappen die zij adviseren er niet voor hebben gezorgd dat het probleem is verholpen?

Ik moest dit eerst proberen en dan weer terug bellen.

Ik moet nog bellen, maar nog geen tijd voor gehad ivm werk.

Reputatie 7
Badge +12

Hopelijk heb je daar snel de tijd voor en leidt dat tot een oplossing! Houd je ons op de hoogte? Ik ben zelf namelijk ook heel erg benieuwd of Apple hier een oplossing voor heeft.

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @N1812 , heb je nog contact gehad met Apple over dit probleem en zo ja, wat is hier uitgekomen?

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @N1812 , omdat ik niks meer van je heb gehoord ga ik dit topic sluiten. Hopelijk is het probleem met je iPhone XS inmiddels verholpen!

Reageer