Beantwoord

Waar zit het "`" teken op mijn iPhone? Ik kan niet inloggen op mijn wifi.

  • 28 October 2023
  • 14 reacties
  • 135 keer bekeken

Kan iemand mij vertellen waar ik in het admin password het teken na de E]V kan vinden. Ik heb van alles geprobeerd maar kan het teken nergens vinden op een iPhone.

 

icon

Beste antwoord door Ik_Combineer 28 October 2023, 22:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +10

123 Toets #+= Toets  links boven in. 

Ik heb gedaan wat je zei(123 toets en daarna #+= toets maar dan zie ik links bovenin het rare teken niet staan

Reputatie 7
Badge +28

Ik heb gedaan wat je zei(123 toets en daarna #+= toets maar dan zie ik links bovenin het rare teken niet staan

Hallo @Gva29 ,

Op de tweede rij tussen de 7 en 8 in. 

 

Het gaat om de omgekeerde komma

 

Als je de 123 intoetst, en je ziet de ‘, druk die dan een seconde in, en dan zie je de beschikbare varianten van de ‘’`’`‘

even schuiven met de vinger en je hebt hem

Deze heb ik al allemaal al geprobeerd maar dat is ook niet het juiste teken

Reputatie 7
Badge +12

Als je met je iPhone de QR code scant op de achterkant van het modem open je een tekstbestand waarin de SSID, WPA, maar ook het beheerderswachtwoord in staat. Dan kan je het wachtwoord kopiëren en plakken.

Heb je al geprobeerd in settings bij slimme leestekens deze uit te zetten? 
anders moet je er ergens eentje vinden op internet en die dan kopieren en plakken, of als er een barcode op je modem zit die fotograferen en dan hoef je niets te tikken.

 

https://practicaltypography.com/straight-and-curly-quotes.html

 

Allemaal bedankt. Het is gelukt door de qr code te scannen en te kopiëren naar het wachtwoord. 

Reputatie 7
Badge +28

Mooie oplossing. Komt wel wat bij kijken…..

Ik wilde nog een idee inbrengen om onderin te kiezen voor andere (internationale) toetsenborden. 
 

Mast goed: gelukkig is het probleem al opgelost. 

Reputatie 7
Badge +28

Het gaat om de omgekeerde komma

 

Dat stond niet in de vraag van het topic. 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Gva29 
Klik op het toetsenbord op de cijfertoets "123”(links naast de spatiebalk), klik daarna op de toets "#+=" (links naast de punt)

dan zie je de speciale tekens die je moet hebben.

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Gva29 
Klik op het toetsenbord op de cijfertoets "123”(links naast de spatiebalk), klik daarna op de toets "#+=" (links naast de punt)

dan zie je de speciale tekens die je moet hebben.

Dat hebben we gisteravond geprobeerd, maar dat werkte niet. 
 

Mijn idee nu is dat het wellicht met een ander internationaal toetsenbord wel lukt. 
 

 

Hoe kan je toetsenbord veranderen iPhone?

Hoe kun je je toetsenbord veranderen?

Tik of klik op Tijd en taal en tik of klik vervolgens op Regio en taal. Tik of klik op de taal waaraan u een toetsenbord wilt toevoegen en tik of klik vervolgens op Opties. Tik of klik op Een toetsenbord toevoegen, blader naar de lijst met invoermethoden voor de gewenste toetsenbordindeling en tik of klik hierop.

Toch wel raar dat er een teken in het wpa zit wat zelfs niet op mijn laptop zit. De laptop heeft alleen een aanhalingsteken bovenaan maar geen omgekeerde komma.

Nou, na flink turen op de app 'speciale tekens' op de windows laptop de omgekeerde bovengeplaatste komma gevonden: ̒