Beantwoord

Wanneer komt er ondersteuning e-sim Apple iwatch 7

  • 9 October 2021
  • 40 reacties
  • 8608 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

40 reacties

Ik zit in dubio. Ben al heel lang klant van KPN en wil eigenlijk niet weg, nu wil ik met Black Friday een nieuwe Apple watch kopen. Of het wordt overstappen naar T-Mobile of blijven bij KPN en hopen dat ze maar snel ondersteuning gaan bieden…. vervelend dat ze het wel aankondigen maar het vervolgens stil blijft.

Beetje onzinnig om daar voor over te stappen.. t mobile is overal de eerste mee maar de kwaliteit is ook niet best. Hoevaak zijn je Apple Watch en telefoon niet bij elkaar. Dat is per jaar ook op 2 handen. Te tellen vaak .. ik zou gewoon geduld hebben 

Al iets bekend over de ondersteuning door KPN van de Apple Watch 7. Het duurt wel heel erg lang voor we iets horen. En eerlijk gezegd, raakt mijn geduld zo langzamerhand op. Niet de allerbeste dienst die klanten bewezen wordt, als verwachtingen gewekt worden, die zo niet opgevolgd worden. 

Inderdaad KPN, geef eens duidelijkheid. 

Reputatie 7
Badge +30

@JanJu en @MilusJunod hallo! De enige duidelijkheid die ik heb, is dat het er nog niet aan zit te komen. Ik heb geen informatie helaas.:disappointed_relieved:

Niet het antwoord waarop ik had gehoopt natuurlijk, maar dank voor de snelle reactie!

Droevig dat KPN nu na al maanden vragen van trouwe klanten nog steeds geen antwoord heeft voor die trouwe klanten.

moeten dan maar massaal overstappen naar T-Mobile??? 

KPN, geef svp een duidelijk planning zodat we weten wanneer we van de modernste technologie gebruik kunnen maken zonder weg te moeten gaan bij het bedrijf waarin wij middels ons huidig abonnement ons vertrouwen stellen.

DIT MAG TOCH WEL EEN DUIDELIJK  ANTWOORD WAARD ZIJN???

Beste KPN, al in September 2021 beweren jullie E-sim beschikbaar te maken voor de Iwatch, dit delen jullie ook in de media. Nu zijn we inmiddels een halfjaar verder en is er nog niet eens nadere informatie beschikbaar…!? Dit is nl wel een reden waarvoor ik met alles ga overstappen naar een andere provider die deze dienst wèl levert. Heb nu een iwatch 4g welke nutteloos is:rage:

Ik zit in dubio. Ben al heel lang klant van KPN en wil eigenlijk niet weg, nu wil ik met Black Friday een nieuwe Apple watch kopen. Of het wordt overstappen naar T-Mobile of blijven bij KPN en hopen dat ze maar snel ondersteuning gaan bieden…. vervelend dat ze het wel aankondigen maar het vervolgens stil blijft.

Beetje onzinnig om daar voor over te stappen.. t mobile is overal de eerste mee maar de kwaliteit is ook niet best. Hoevaak zijn je Apple Watch en telefoon niet bij elkaar. Dat is per jaar ook op 2 handen. Te tellen vaak .. ik zou gewoon geduld hebben 

Als je gaat hardlopen/trainen is met een telefoon in je zak minder plezierig dan met een horloge aan. en dat is per jaar niet op 2 handen te tellen! iedereen heeft zo zijn toepassing en behoefte.Geduld hebben eens, maar daar zit toch ook wel eens een grens aan, is het niet? en als duidelijk wordt gemaakt hoeveel geduld je moet hebben valt er misschien ook mee te leven, dat is het enige wat in vrijwel alle recties gevraagd wordt, zeg ten minste wannéér deze dienst beschikbaar komt! 

Nou, het draadje maar weer eens activeren. Beste KPN, we zijn een model verder, zijn jullie nog van plan cellular te ondersteunen bij de Watch 8?

Ik vrees dat het noodgedwongen overstappen naar T-Mobile gaat worden.

Het minste kleine simpele antwoord zou een tijdsverwachting kunnen zijn. Komt die niet dan wordt het de overstap. Helaas zal 1 klant geen indruk maken, maar hoeveel zwijgende klanten zijn er al over……….   

Graag een update van KPN.

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb geen nieuws, @Adrimo.

Nu is er wel nieuws :-). Eindelijk.

Ik vrees dat het nog iets te vroeg is, op de site staat bij de E-sim nog steeds onderaan als opmerking onderaan: 

Prepaid wordt nog niet ondersteund. Dit geldt ook voor Apple Watch.

Dus toch beweging: Binnenkort bij KPN:
Apple Watch Cellular met Multisim

Houd deze pagina in de gaten voor het laatste nieuws!

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/multisim.htm